Η κλίση είναι ελεγχόμενη αλλά υπαρκτή, ενώ στο οριακό φρενάρισμα το σύνολο έχει την τάση να «βουτάει». Ωστόσο, σε συνδυασμό με την προβλεψιμότητα των αντιδράσεων και την ηλεκτρονική προστασία, το XPOWER μπορεί να κινηθεί απίστευτα γρήγορα.
Η MG αναφέρει πως έχει εξοπλίσει το XPOWER με 25% πιο σφιχτή ανάρτηση, με αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης και με πιο σκληρές αντιστρεπτικές ράβδους, ενώ τονίζει επίσης πως μέχρι και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας έχει τροποποιηθεί. Το αυτοκίνητο λαμβάνει ακόμη και Launch Control, ώστε ο ιδιοκτήτης του να μπορεί να απολαύσει την εκρηκτική του επιτάχυνση, ενώ υπάρχει και μπροστά ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό που φρενάρει τον τροχό που τυχόν σπινάρει μεταφέροντας τη δύναμη σε αυτόν με την καλύτερη πρόσφυση.
Η τελική αίσθηση δεν είναι σπορ, αλλά δεν προβληματίζει κιόλας. Αρκεί να υπάρχει σύνεση και σωστή αντίληψη των καταστάσεων. Στην ευθεία το XPOWER είναι ευθύβολο και εντυπωσιακά σταθερό, ενώ η τετρακίνηση εξασφαλίζει μπόλικη πρόσφυση στις στροφές. Πιέζοντας θα διαπιστώσεις πως η ανάρτηση συνεχίζει να γέρνει προς την άνεση και το ελαφρύ τιμόνι προς την ευκολία. Η κλίση είναι ελεγχόμενη αλλά υπαρκτή, ενώ στο οριακό φρενάρισμα το σύνολο έχει την τάση να «βουτάει». Ωστόσο, σε συνδυασμό με την προβλεψιμότητα των αντιδράσεων και την ηλεκτρονική προστασία, το XPOWER μπορεί να κινηθεί απίστευτα γρήγορα, ειδικά αν ο οδηγός διαθέτει την απαραίτητη σύνεση να διαχειριστεί μια κατασκευή με αναλογία κιλών/ίππο στο 4,1 και επιτάχυνση που μπορεί να εξαφανίσει την απόσταση από την έξοδο μιας στροφής και να σε φέρει στην κορυφή της επόμενης με πολλά παραπάνω χλμ. από όσα θέλεις. Ευτυχώς το σύνολο διαθέτει φρενάρες με σωστή αίσθηση και κυρίως απίθανη αποτελεσματικότητα χάρης τους 4 αεριζόμενους δίσκους-ταψιά και τις χαρακτηριστικές πολυπίστονες πορτοκαλί δαγκάνες.