Σούπερ εξοπλισμός & γκάζια με 35 χιλιάρικα
Καλοφτιαγμένη και ευρύχωρη καμπίνα με digital διάκοσμο και καλή εργονομία ,ωστόσο παρά τις επενδύσεις από αλκαντάρα και τις κόκκινες ραφές, λείπει το ιδιαίτερο «χρώμα» συγκριτικά με τις δικίνητες και λιγότερο εκρηκτικές εκδόσεις.
Το κινέζικο ηλεκτρικό MG4 μας εξέπληξε ευχάριστα με τον Value for Money χαρακτήρα του, όπως αυτός αποκαλύφθηκε σε όλες τις δικίνητες εκδόσεις του με τα 170, τα 204 και τα 245 άλογα. Ήρθε όμως η στιγμή να ξεχωρίσει και για την εξαιρετική σχέση απόδοσης/τιμής. Μιλάμε για τη σκληροπυρηνική τετρακίνητη έκδοση XPOWER, που έχει από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα με συνδυαστική απόδοση 435 ίππων και τιμή 35.150 ευρώ (με κρατική επιδότηση).
Παρά τις επενδύσεις από αλκαντάρα και τις κόκκινες ραφές, λείπει το ιδιαίτερο «χρώμα» συγκριτικά με τις δικίνητες και λιγότερο εκρηκτικές εκδόσεις.
Κάνοντας τη διαίρεση προκύπτει πως κάθε ίππος κοστίζει σχεδόν 81 ευρώ (80,8 ευρώ για την ακρίβεια). Συγκριτικά, στη βασική έκδοση των 170 PS κάθε ίππος κοστίζει 144 ευρώ, ενώ σε αυτή των 204 PS η αναλογία είναι 141 ευρώ για κάθε ίππο. Για την έκδοση με τη μπαταρία των 77 kWh και τους 245 ίππους η αναλογία ευρώ/ίππο είναι στο 138.
Παράλληλα εξοπλιστικά η έκδοση XPOWER είναι η πιο πλούσια στη γκάμα, διαθέτοντας μάλιστα και ειδικά «αγωνιστικά» συστήματα. Για παράδειγμα, η MG έχει προσθέσει ειδική εφαρμογή χρονομέτρησης σε πίστα, ένα σύστημα που βελτιστοποιεί την επιτάχυνση (Launch Control), καθώς και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, που φρενάρει τον τροχό που σπινάρει και δίνει τη δύναμη σε αυτόν με την καλύτερη πρόσφυση. Σε σχέση με τις δικίνητες εκδόσεις δεν υπάρχει διαφορά στην ούτως ή άλλως αιχμηρή σχεδίαση με ουσιαστικές εξαιρέσεις, το αποκλειστικό χρώμα Hunter Green της δοκιμής, τη διπλή πίσω αεροτομή και κυρίως τις πορτοκαλί βαμμένες δαγκάνες των τεράστιων δισκόφρενων.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: MG4 XPΟWER | 435 άλογα & 4κίνηση με 35 χιλιάρικα |
Σελίδα 2 | Σούπερ εξοπλισμός & γκάζια με 35 χιλιάρικα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Επιταχύνσεις supercar, μικρή αυτονομία |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πιο «σφιχτό», αλλά χρειάζεται σύνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |