Μάλλον αισιόδοξη ήταν η πρόθεσή μας να δοκιμάσουμε στα 74 χλμ./ώρα. Το Yaris Cross δεν κατάφερε να περάσει το τεστ, χωρίς να χτυπήσει κορίνες. Υπήρξε τάση του πίσω μέρους να ανοίξει την τροχιά του, που όμως δεν πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Πιο αισθητή όμως έγινε η τάση του πίσω άξονα για αναπήδηση, ενώ ο πίσω αριστερός τροχός στη πρώτη δεξιά αλλαγή πορείας σηκώθηκε. Ακόμη και στην οριακή αυτή κατάσταση κανείς από τους επιβάτες δεν ένιωσε ανασφάλεια, καθώς η ανάρτηση διαχειρίστηκε άψογα την κατάσταση και συγκράτησε την κίνηση του αμαξώματος. Το ΕSP δεν επεμβαίνει δραματικά, κάτι που μπορεί να επιτρέπει την ομαλή συνέχιση της πορείας, αλλά που δεν αφήνει περιθώρια για μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου την οποία η ανάρτηση θα μπορούσε να διαχειριστεί.
Όταν ξεπερνά το όριό του, το Yaris Cross δείχνει τη δυσαρέσκειά του με άνοιγμα της τροχιάς του πίσω μέρους, αλλά και με κάποιες αναπηδήσεις του. Τελικά, όμως, η αυτοκυριαρχία της ανάρτησης δε χάνεται.