Στο δρόμο το Panda ξεχωρίζει για την ευελιξία του και την πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Η μαλακή του ανάρτηση φιλτράρει σε ικανοποιητικό βαθμό τις ανωμαλίες.
Η ευελιξία ενός μίνι αυτοκινήτου αποτελεί έναν πρωταρχικής σημασίας παράγοντα επιλογής. Το Toyota Aygo ξεχωρίζει στον τομέα καθώς έχει τον μικρότερο κύκλο στροφής στην κατηγορία με 9,4 μ., ενώ παράλληλα η νέα πλατφόρμα του, επιδεικνύει εντυπωσιακή στιβαρότητα, κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας κύλιση και «ώριμα» οδικά χαρακτηριστικά. Και με 146 χλστ. από το έδαφος, οι κακοτοπιές της καθημερινότητας δεν προβληματίζουν.
Το Toyota Aygo Χ έχει «πάτημα» που θυμίζει μοντέλο από την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία και παρά το αυξημένος ύψος δε γέρνει σε βαθμό που θα επηρεάσει την πορεία του.
Μικρό κύκλο στροφής έχει και το Fiat Panda (9,7 μ.), ενώ τον ευέλικτο χαρακτήρα του ενισχύει η λειτουργία «City» που μεταβάλλει την αίσθηση στο τιμόνι κάνοντάς το ακόμα πιο ελαφρύ, διευκολύνοντας έτσι στις μανούβρες.
Βγαίνοντας εκτός πόλης, τα δύο μοντέλα δε θα νιώσουν άβολα, παραμένοντας ασφαλή και σταθερά και παρά το αυξημένο ύψος δε θα γείρουν σε βαθμό που θα επηρεάσει την πορεία τους, αν και ο αεροδυναμικός θόρυβος θα κάνει αισθητή την παρουσία του.