Κινητήρες: «Αναιμικές» επιδόσεις, αλλά και χαμηλές καταναλώσεις
58.302 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2018)
Στο πεδίο των κινητήρων, τα 4 αυτοκίνητα του συγκριτικού δεν έχουν να επιδείξουν κάτι το υπερσύγχρονο, με κύριο σκοπό τους την διατήρηση της κατανάλωσης σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα. Εκτός του κινητήρα του Fiat Panda που είναι 1,2 λίτρων και 4κύλινδρος, όλα τα άλλα σύνολα είναι 3κύλινδρα 1,0 λτ. με τα Aygo και 108 να φοράνε μάλιστα τον ίδιο κινητήρα ο οποίος ωστόσο στην περίπτωση του μίνι Toyota και μετά την ανανέωσή του, αποδίδει 72 έναντι 69 ίππων. Μέσω του χαμηλότερου βάρους τους, τα δύο τελευταία παρουσιάζουν συγκριτικά ελαφρώς καλύτερες τιμές επιδόσεων, που ωστόσο σε κάθε περίπτωση είναι απλώς επαρκείς για τις μεταφορικές τους ανάγκες. Aπό την άλλη πλευρά, η οικονομία σε κατανάλωση είναι δεδομένη σε κάθε αυτοκίνητο, ωστόσο ξεχωρίζει στον τομέα το Peugeot 108 το οποίο σε πραγματικές συνθήκες απαιτεί 4,9 λτ./100 χλμ..
Αν δε κάνω λάθος, ο κινητήρας του Panda είναι ο γνωστός, παλιός και αξιόπιστος 8βάλβιδος και όχι ο 16βάλβιδος που αναφέρεται στον σχετικό πίνακα (απόδειξη ότι βγάζει τη μέγιστη ροπή στις μεσαίες στροφές). Να υποθέσω ότι των υπόλοιπων κινητήρων τα χαρακτηριστικά είναι τα σωστά;
Αν δε κάνω λάθος, ο κινητήρας του Panda είναι ο γνωστός, παλιός και αξιόπιστος 8βάλβιδος και όχι ο 16βάλβιδος που αναφέρεται στον σχετικό πίνακα (απόδειξη ότι βγάζει τη μέγιστη ροπή στις μεσαίες στροφές). Να υποθέσω ότι των υπόλοιπων κινητήρων τα χαρακτηριστικά είναι τα σωστά;