Εσωτερικό: Πιο ενδιαφέρον αισθητικά τα Aygo και 108, πιο συμβατικά τα Panda και i10
58.283 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2018)
Όπως και στο εξωτερικό τους, έτσι και στο εσωτερικό τους, τα 4 αυτοκίνητα του συγκριτικού παρουσιάζουν έντονα νεανικό χαρακτήρα εκφράζοντας έτσι και μέσω εκείνων το «παιχνιδιάρικο» προφίλ τους. Το Fiat Panda έχει κι εδώ μια εμμονή με τα τετράγωνα μοτίβα. Τετράγωνα βλέπεις στα χειριστήρια του κλιματισμού, τα όργανα του πίνακα, τα ηχεία, το λεβιέ το χειρόφρενο, τα χειριστήρια στο τιμόνι και τα κουμπιά του ηχοσυστήματος. Κατά τα λοιπά, τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό έχουν καλή συναρμογή και σωστό φινίρισμα για τα δεδομένα τις κατηγορίας, ενώ τις εντυπώσεις κλέβει η διχρωμία στο ταμπλό.
Όμορφο, σύγχρονο και πρακτικό είναι και το εσωτερικό του ανανεωμένου Toyota Aygo και του Peugeot 108 τα οποία ως «αδελφά» μοντέλα μοιάζουν πολύ και εκεί. Το εσωτερικό τους κερδίζει τις εντυπώσεις με την κάθετη κεντρική κονσόλα που ξεχωρίζει του υπόλοιπου ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων εκφράζει και έναν πιο high tech «αέρα» όμως απουσιάζει από εκείνον το στροφόμετρο (προαιρετικό). Ποιοτικά, τόσο το Aygo όσο και το Peugeot 108 είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας, κάτι που οφείλεται από τη μια στην επιλογή των υλικών, τα οποία μεν είναι και πάλι σκληρά στην αφή, ωστόσο δείχνουν πολύ στιβαρά. Παράλληλα, το φινίρισμά τους είναι πολύ υψηλό, ενώ η συναρμογή τους, ιδίως στα τμήματα του ταμπλό και του τούνελ της κονσόλας, ορίζει νέα υψηλά όρια για την κατηγορία.
Το εσωτερικό του Hyundai i10 είναι και εκείνο μοντέρνο αισθητικά και δείχνει πολύ «ώριμη» για την κατηγορία, με στιβαρή συναρμογή, καλό φινίρισμα και μοντέρνο σχεδιασμό. Φυσικά είναι κατασκευασμένο αποκλειστικά από σκληρά υλικά, ωστόσο το επίπεδο της ποιότητάς τους είναι αρκετά υψηλό. Τονισμένη είναι και η πρακτικότητα, μέσω της ύπαρξης πολλών θηκών για μικροαντικείμενα, ενώ από άποψη εργονομίας θα βολέψει τον οδηγό.
Αν δε κάνω λάθος, ο κινητήρας του Panda είναι ο γνωστός, παλιός και αξιόπιστος 8βάλβιδος και όχι ο 16βάλβιδος που αναφέρεται στον σχετικό πίνακα (απόδειξη ότι βγάζει τη μέγιστη ροπή στις μεσαίες στροφές). Να υποθέσω ότι των υπόλοιπων κινητήρων τα χαρακτηριστικά είναι τα σωστά;
Αν δε κάνω λάθος, ο κινητήρας του Panda είναι ο γνωστός, παλιός και αξιόπιστος 8βάλβιδος και όχι ο 16βάλβιδος που αναφέρεται στον σχετικό πίνακα (απόδειξη ότι βγάζει τη μέγιστη ροπή στις μεσαίες στροφές). Να υποθέσω ότι των υπόλοιπων κινητήρων τα χαρακτηριστικά είναι τα σωστά;