Fiat Panda 1,2 + Καλή περιφερειακή ορατότητα, ευκολία παρκαρίσματος - Κατανάλωση, αναπηδήσεις πίσω άξονα σε εγκάρσιες ανωμαλίες
Toyota Aygo 1,0 5d + Κινητήρας, κατανάλωση, ευχρηστία εσωτερικού - Χώροι επιβατών και αποσκευών
Peugeot 108 + Εμφάνιση αμαξώματος και εσωτερικού, οθόνη αφής, κατανάλωση, σταθερότητα, άτοκη χρηματοδότηση - Απόκριση κιβωτίου
Hyundai i10 + Τιμή αγοράς, πρακτικότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, 5ετής εγγύηση - Αίσθηση τιμονιού
O fun to drive τύπος θα εκτιμήσει την αμεσότητα και την καλύτερη αίσθηση που προσφέρει το Peugeot 108 και το ανανεωμένο Toyota Aygo.
O value for money τύπος θα ικανοποιηθεί από την τιμή και τον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης του Hyundai i10.
O high tech τύπος θα πρέπει να επιλέξει μια από τις επόμενες εκδόσεις σε όλα τα αυτοκίνητα αν θέλει να έχει οθόνες αφής, συνδεσιμότητα με αυτές και λοιπά στοιχεία εντυπωσιασμού.
Αν δε κάνω λάθος, ο κινητήρας του Panda είναι ο γνωστός, παλιός και αξιόπιστος 8βάλβιδος και όχι ο 16βάλβιδος που αναφέρεται στον σχετικό πίνακα (απόδειξη ότι βγάζει τη μέγιστη ροπή στις μεσαίες στροφές). Να υποθέσω ότι των υπόλοιπων κινητήρων τα χαρακτηριστικά είναι τα σωστά;
Αν δε κάνω λάθος, ο κινητήρας του Panda είναι ο γνωστός, παλιός και αξιόπιστος 8βάλβιδος και όχι ο 16βάλβιδος που αναφέρεται στον σχετικό πίνακα (απόδειξη ότι βγάζει τη μέγιστη ροπή στις μεσαίες στροφές). Να υποθέσω ότι των υπόλοιπων κινητήρων τα χαρακτηριστικά είναι τα σωστά;