Το πετρελαιοκίνητο Ford Fiesta προσφέρει πιο ζωηρές επιταχύνσεις
Κινητήρες-Kατανάλωση: Πιο σβέλτο το Fiesta, πιο οικονομικό το Clio
67.826 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2020)
Τον πρώτο λόγο στην κόντρα αυτή τον έχουν φυσικά οι diesel κινητήρες. Ο 1,5 TDCi του Fiesta αποδίδει 85 άλογα και 215 Nm ροπής, είναι διακριτικός ηχητικά και προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις. Χάρη και στο 6τάχυτο χειροκίνητο η κατανάλωση παραμένει γύρω στα 5,0 λτ./100 χλμ. Από την άλλη, ο πιο σύγχρονος 1,5 blue dCi του Renault Clio (διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης Adblue), παρότι έχει ίδια ιπποδύναμη (υπάρχει και έκδοση με 115 ίππους όμως) και ουσιαστικά ίδια ροπή δε δείχνει το ίδιο «ζωντανός», ωστόσο χάρη στην ECO λειτουργία και το επίσης 6τάχυτο κιβώτιο είναι στην πράξη πιο οικονομικός με τη μέση κατανάλωση να διατηρείται με ευκολία κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ..
Μονο CLIO ή YARIS και τωρα και το 208 , τα υπολοιπα ειναι επιεικως ασχημα και πολυδιαφημισμενα χωρις λογο ! Αν και ο μονος λογος ειναι το σπρωξιμο απο ολα τα περιοδικα του ειδους !
Μονο CLIO ή YARIS και τωρα και το 208 , τα υπολοιπα ειναι επιεικως ασχημα και πολυδιαφημισμενα χωρις λογο ! Αν και ο μονος λογος ειναι το σπρωξιμο απο ολα τα περιοδικα του ειδους !
Clio και μόνο
Θα προτιμούσα το Ford είναι πιο κοντά στην κορυφή (vw polo tdi 1.6 )ποιοτικά.