Value For Money: Φθηνότερο και με 8ετή εγγύηση το Fiesta
72.705 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2017)
Τα μοντέλα του θέματός μας προσφέρονται σε πλούσιες εκδόσεις μόνο, Titanium (Fiesta), Allure (208) και Dynamic (Clio), με το Fiesta να είναι το φθηνότερο με τιμή από 17.169 ευρώ. Σχετικά κοντά είναι και η τιμή του Clio με 17.910 ευρώ, ενώ αρκετά ακριβότερο είναι το Peugeot 208, το οποίο είναι διαθέσιμο από 20.900 ευρώ.
Όσον αφορά στον εξοπλισμό τους, σε κάθε περίπτωση είναι παραπάνω από πλήρης, με δόσεις πολυτέλειας, όπως δερμάτινες ενθέσεις ή λεπτομέρειες χρωμίου, καθώς και σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Ίσως σε αυτό το κομμάτι το Fiesta να έχει μικρό πλεονέκτημα, καθώς διαθέτει πιο πλήρες πακέτο, λογικό άλλωστε, από τη στιγμή που είναι και το πιο καινούριο μοντέλο. Εκεί πάντως που το μοντέλο της Ford έχει μεγάλο αβαντάζ είναι στην 8ετή εγγύηση, το μοναδικό μοντέλο της αγοράς, ενώ 5 χρόνια έχει το Clio και 4 το Peugeot 208. Το τελευταίο ωστόσο μπορείτε να το αποκτήσετε με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα OnlyFuel, στο οποίο μάλιστα περιλαμβάνονται επιπλέον της εγγύησης, ασφάλεια, τέλη, service, ανταλλακτικά και οδική βοήθεια για 4 χρόνια.
Με διαφορά πιο όμορφα μέσα έξω τα γαλλικά από το fiesta κι όσο για τους κινητήρες που <<κοπτεστε>>υπέρ του fiesta όλοι γνωρίζουμε πως η Mercedes επιλέγει τον 1500άρη της Renault που ήδη είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστος κάτι που δεν γνωρίζουμε για το νέο κινητήρα ντίζελ του φιέστα κι όσο η 8ετης εγγύηση έχει δύο όψεις ή σε καλοπιάνει γιατί θα σε έχει συχνά πυκνά λόγω βλαβών στο συνεργείο ή πράγματι έχει καλό κινητήρα κάτι όμως που δεν το γνωρίζουμε και θα το αποδείξει ο χρόνος διότι μέχρι πρότινος το Φιέστα είχε 1600 κυβικά ντίζελ και κακώς τον κάνουν 1500 και προσωπικά εγώ είμαι εραστής των επιπλέον κυβικών, θα το χαιρόμουνα περισσότερο να το καναν 1700 κυβικά το φιέστα κι όχι να το μειώσουν στα 1500 κυβικά,κι όσο για την Peugeot είναι η μόνη εταιρεία που έχει 1600ρη ντίζελ στο 208 (κάτι που το αποσιωπείτε)με 75 γραμμάρια ρύπους στο κυβικό, Άϊ τράβα να τον ...πιασεις τον πέζακα
Αγαπητε αναγνωστη France επετρεψε μου να σχολιασω οτι δεν ειναι απαραιτητα και τα παραπανω 100 κιβυκα που εχει το πεζο οτι το κανει γρηγοροτερο εναντι ενος 1500 ,οσο τον μοτερ του φιεστα ειναι εξολοκληρου ελληνικης κατασκευης και βραβευμενος.Παρε δυο παραδειγματα οπως ο 1.4 d4d ειναι γρηγορος σαν ενα 1600 και οπως την φιατ ο multijet ειναι επισης συναγωστικος με εναν αλλο 1.600
Fiesta λόγω κινητήρα, συστημάτων ασφαλείας και εγγύησης!
Με διαφορά πιο όμορφα μέσα έξω τα γαλλικά από το fiesta κι όσο για τους κινητήρες που <<κοπτεστε>>υπέρ του fiesta όλοι γνωρίζουμε πως η Mercedes επιλέγει τον 1500άρη της Renault που ήδη είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστος κάτι που δεν γνωρίζουμε για το νέο κινητήρα ντίζελ του φιέστα κι όσο η 8ετης εγγύηση έχει δύο όψεις ή σε καλοπιάνει γιατί θα σε έχει συχνά πυκνά λόγω βλαβών στο συνεργείο ή πράγματι έχει καλό κινητήρα κάτι όμως που δεν το γνωρίζουμε και θα το αποδείξει ο χρόνος διότι μέχρι πρότινος το Φιέστα είχε 1600 κυβικά ντίζελ και κακώς τον κάνουν 1500 και προσωπικά εγώ είμαι εραστής των επιπλέον κυβικών, θα το χαιρόμουνα περισσότερο να το καναν 1700 κυβικά το φιέστα κι όχι να το μειώσουν στα 1500 κυβικά,κι όσο για την Peugeot είναι η μόνη εταιρεία που έχει 1600ρη ντίζελ στο 208 (κάτι που το αποσιωπείτε)με 75 γραμμάρια ρύπους στο κυβικό, Άϊ τράβα να τον ...πιασεις τον πέζακα
Αγαπητε αναγνωστη France επετρεψε μου να σχολιασω οτι δεν ειναι απαραιτητα και τα παραπανω 100 κιβυκα που εχει το πεζο οτι το κανει γρηγοροτερο εναντι ενος 1500 ,οσο τον μοτερ του φιεστα ειναι εξολοκληρου ελληνικης κατασκευης και βραβευμενος.Παρε δυο παραδειγματα οπως ο 1.4 d4d ειναι γρηγορος σαν ενα 1600 και οπως την φιατ ο multijet ειναι επισης συναγωστικος με εναν αλλο 1.600