Είναι τρία από τα πιο οδηγοκεντρικά μοντέλα της κατηγορίας και στις συγκεκριμένες εκδόσεις μάλιστα διαθέτουν και το κάτι παραπάνω σε δύναμη, ώστε να κινηθείς σε πιο σβέλτους ρυθμούς.
Χωρίς αμφιβολία, το νέο Ford Fiesta πλέον έχει ξεφύγει από τον ανταγωνισμό στον συγκεκριμένο τομέα, με το πλαίσιο να υπακούει στωικά την παραμικρή εντολή που θα του δώσει ο οδηγός από το ακριβέστατο τιμόνι, ξεδιπλώνοντας όλη τη δυναμικότητά του στο δρόμο και αφήνοντας τον οδηγό να παίξει με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Δυναμισμό στο δρόμο βέβαια έχει και το Peugeot 208, κυρίως χάρη στην καλορυθμισμένη ανάρτησή του που θα απορροφήσει κακοτεχνίες και θα φιλτράρει εξαιρετικά τις πιέσεις που θα του ασκηθούν σε κάθε απότομη αλλαγής πορείας και μεταφοράς του βάρους του αμαξώματος.
Τέλος το Renault Clio από την πλευρά του, θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο παρέχοντας πολύ καλή σταθερότητα και άνεση στο δρόμο. Φυσικά και αυτό δεν παραμελεί τα fun to drive στοιχεία του με το άμεσο –αν και ελαφρύ σε αίσθηση- τιμόνι του να συνεργάζεται αρμονικά με το υπόλοιπο σύστημα διεύθυνσης, ξεδιπλώνοντας έτσι τη δυναμική του πλευρά.
Με διαφορά πιο όμορφα μέσα έξω τα γαλλικά από το fiesta κι όσο για τους κινητήρες που <<κοπτεστε>>υπέρ του fiesta όλοι γνωρίζουμε πως η Mercedes επιλέγει τον 1500άρη της Renault που ήδη είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστος κάτι που δεν γνωρίζουμε για το νέο κινητήρα ντίζελ του φιέστα κι όσο η 8ετης εγγύηση έχει δύο όψεις ή σε καλοπιάνει γιατί θα σε έχει συχνά πυκνά λόγω βλαβών στο συνεργείο ή πράγματι έχει καλό κινητήρα κάτι όμως που δεν το γνωρίζουμε και θα το αποδείξει ο χρόνος διότι μέχρι πρότινος το Φιέστα είχε 1600 κυβικά ντίζελ και κακώς τον κάνουν 1500 και προσωπικά εγώ είμαι εραστής των επιπλέον κυβικών, θα το χαιρόμουνα περισσότερο να το καναν 1700 κυβικά το φιέστα κι όχι να το μειώσουν στα 1500 κυβικά,κι όσο για την Peugeot είναι η μόνη εταιρεία που έχει 1600ρη ντίζελ στο 208 (κάτι που το αποσιωπείτε)με 75 γραμμάρια ρύπους στο κυβικό, Άϊ τράβα να τον ...πιασεις τον πέζακα
Αγαπητε αναγνωστη France επετρεψε μου να σχολιασω οτι δεν ειναι απαραιτητα και τα παραπανω 100 κιβυκα που εχει το πεζο οτι το κανει γρηγοροτερο εναντι ενος 1500 ,οσο τον μοτερ του φιεστα ειναι εξολοκληρου ελληνικης κατασκευης και βραβευμενος.Παρε δυο παραδειγματα οπως ο 1.4 d4d ειναι γρηγορος σαν ενα 1600 και οπως την φιατ ο multijet ειναι επισης συναγωστικος με εναν αλλο 1.600
Fiesta λόγω κινητήρα, συστημάτων ασφαλείας και εγγύησης!
Με διαφορά πιο όμορφα μέσα έξω τα γαλλικά από το fiesta κι όσο για τους κινητήρες που <<κοπτεστε>>υπέρ του fiesta όλοι γνωρίζουμε πως η Mercedes επιλέγει τον 1500άρη της Renault που ήδη είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστος κάτι που δεν γνωρίζουμε για το νέο κινητήρα ντίζελ του φιέστα κι όσο η 8ετης εγγύηση έχει δύο όψεις ή σε καλοπιάνει γιατί θα σε έχει συχνά πυκνά λόγω βλαβών στο συνεργείο ή πράγματι έχει καλό κινητήρα κάτι όμως που δεν το γνωρίζουμε και θα το αποδείξει ο χρόνος διότι μέχρι πρότινος το Φιέστα είχε 1600 κυβικά ντίζελ και κακώς τον κάνουν 1500 και προσωπικά εγώ είμαι εραστής των επιπλέον κυβικών, θα το χαιρόμουνα περισσότερο να το καναν 1700 κυβικά το φιέστα κι όχι να το μειώσουν στα 1500 κυβικά,κι όσο για την Peugeot είναι η μόνη εταιρεία που έχει 1600ρη ντίζελ στο 208 (κάτι που το αποσιωπείτε)με 75 γραμμάρια ρύπους στο κυβικό, Άϊ τράβα να τον ...πιασεις τον πέζακα
Αγαπητε αναγνωστη France επετρεψε μου να σχολιασω οτι δεν ειναι απαραιτητα και τα παραπανω 100 κιβυκα που εχει το πεζο οτι το κανει γρηγοροτερο εναντι ενος 1500 ,οσο τον μοτερ του φιεστα ειναι εξολοκληρου ελληνικης κατασκευης και βραβευμενος.Παρε δυο παραδειγματα οπως ο 1.4 d4d ειναι γρηγορος σαν ενα 1600 και οπως την φιατ ο multijet ειναι επισης συναγωστικος με εναν αλλο 1.600