Το μοντέλα του θέματός μας δε θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα να μεταφέρουν τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Πιο άνετα στο πίσω κάθισμα θα κάτσουν oι επιβάτες του Fiesta, έχοντας περισσότερο αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι τους, ενώ αυτοί στο 208 θα επωφεληθούν από το φαρδύτερο πίσω κάθισμα, τομέας στον οποίο υστερεί το Clio. Από την άλλη το μικρό της Renault έχει τον περισσότερο αέρα για τον οδηγό, καθώς επίσης και χώρο αποσκευών, ο οποίος φτάνει τα 300 λτ. ωφέλιμου όγκου.
Με διαφορά πιο όμορφα μέσα έξω τα γαλλικά από το fiesta κι όσο για τους κινητήρες που <<κοπτεστε>>υπέρ του fiesta όλοι γνωρίζουμε πως η Mercedes επιλέγει τον 1500άρη της Renault που ήδη είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστος κάτι που δεν γνωρίζουμε για το νέο κινητήρα ντίζελ του φιέστα κι όσο η 8ετης εγγύηση έχει δύο όψεις ή σε καλοπιάνει γιατί θα σε έχει συχνά πυκνά λόγω βλαβών στο συνεργείο ή πράγματι έχει καλό κινητήρα κάτι όμως που δεν το γνωρίζουμε και θα το αποδείξει ο χρόνος διότι μέχρι πρότινος το Φιέστα είχε 1600 κυβικά ντίζελ και κακώς τον κάνουν 1500 και προσωπικά εγώ είμαι εραστής των επιπλέον κυβικών, θα το χαιρόμουνα περισσότερο να το καναν 1700 κυβικά το φιέστα κι όχι να το μειώσουν στα 1500 κυβικά,κι όσο για την Peugeot είναι η μόνη εταιρεία που έχει 1600ρη ντίζελ στο 208 (κάτι που το αποσιωπείτε)με 75 γραμμάρια ρύπους στο κυβικό, Άϊ τράβα να τον ...πιασεις τον πέζακα
Αγαπητε αναγνωστη France επετρεψε μου να σχολιασω οτι δεν ειναι απαραιτητα και τα παραπανω 100 κιβυκα που εχει το πεζο οτι το κανει γρηγοροτερο εναντι ενος 1500 ,οσο τον μοτερ του φιεστα ειναι εξολοκληρου ελληνικης κατασκευης και βραβευμενος.Παρε δυο παραδειγματα οπως ο 1.4 d4d ειναι γρηγορος σαν ενα 1600 και οπως την φιατ ο multijet ειναι επισης συναγωστικος με εναν αλλο 1.600
Fiesta λόγω κινητήρα, συστημάτων ασφαλείας και εγγύησης!
Με διαφορά πιο όμορφα μέσα έξω τα γαλλικά από το fiesta κι όσο για τους κινητήρες που <<κοπτεστε>>υπέρ του fiesta όλοι γνωρίζουμε πως η Mercedes επιλέγει τον 1500άρη της Renault που ήδη είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστος κάτι που δεν γνωρίζουμε για το νέο κινητήρα ντίζελ του φιέστα κι όσο η 8ετης εγγύηση έχει δύο όψεις ή σε καλοπιάνει γιατί θα σε έχει συχνά πυκνά λόγω βλαβών στο συνεργείο ή πράγματι έχει καλό κινητήρα κάτι όμως που δεν το γνωρίζουμε και θα το αποδείξει ο χρόνος διότι μέχρι πρότινος το Φιέστα είχε 1600 κυβικά ντίζελ και κακώς τον κάνουν 1500 και προσωπικά εγώ είμαι εραστής των επιπλέον κυβικών, θα το χαιρόμουνα περισσότερο να το καναν 1700 κυβικά το φιέστα κι όχι να το μειώσουν στα 1500 κυβικά,κι όσο για την Peugeot είναι η μόνη εταιρεία που έχει 1600ρη ντίζελ στο 208 (κάτι που το αποσιωπείτε)με 75 γραμμάρια ρύπους στο κυβικό, Άϊ τράβα να τον ...πιασεις τον πέζακα
Αγαπητε αναγνωστη France επετρεψε μου να σχολιασω οτι δεν ειναι απαραιτητα και τα παραπανω 100 κιβυκα που εχει το πεζο οτι το κανει γρηγοροτερο εναντι ενος 1500 ,οσο τον μοτερ του φιεστα ειναι εξολοκληρου ελληνικης κατασκευης και βραβευμενος.Παρε δυο παραδειγματα οπως ο 1.4 d4d ειναι γρηγορος σαν ενα 1600 και οπως την φιατ ο multijet ειναι επισης συναγωστικος με εναν αλλο 1.600