Ford Fiesta 1,5 TDCi 120 PS + Αίσθηση τιμονιού-φρένων-πλαισίου, απόδοση και λειτουργία κινητήρα, οδική συμπεριφορά, 8ετής εγγύηση - Υφή πλαστικών στο κάτω μέρος της κονσόλας
Renault Clio 1,5 dCi 110 PS + Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά-άνεση, πορτ-μπαγκάζ, κατανάλωση - Ελαφρύ και με μεγάλη στεφάνη τιμόνι, πλάτος πίσω καθίσματος
Peugeot 208 1,6 BlueHdi 120 PS + Ορατότητα προς τα πίσω, τσιμπημένη τιμή εκκίνησης - Ορατότητα προς τα πίσω, τσιμπημένη τιμή εκκίνησης
O fun to drive οδηγός έχει φωνάξει «φέρτε μου το Fiesta» πριν τελειώσει η ερώτηση, καθώς διαθέτει τα πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά και σε μια διαδρομή με στροφές, το πλαίσιο και το τιμόνι θα του αφήσουν ένα χαμόγελο στα χείλη. Λίγο άδικο για τα 208 και Clio, καθώς με διαφορετικό αντίπαλο, ίσως έβγαιναν νικητές.
O Value for Money τύπος, εξίσου εύκολα θα επιλέξει το Fiesta, αφού είναι το φθηνότερο, έχει υπερπλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και συνοδεύεται από 8ετή εργοστασιακή εγγύηση. Ε, με όλα αυτά το Fiesta δεν αφήνει περιθώρια για δεύτερες σκέψεις.
Ο high-tech τύπος είναι ο άτυχος αφού θα χρειαστεί να αναλύσει παραπάνω τα δεδομένα. Το νέο Fiesta ως πιο καινούριο είναι γεμάτο με συστήματα ασφάλειας και άνεσης, διαθέτει 8ΆΆ οθόνη και 7 ηχεία. Από την άλλη το Clio διαθέτει το πολύ καλό σύστημα πολυμέσων Media Nav Evo με οθόνη αφής 7ΆΆ. Ωστόσο, το 208 είναι το μοναδικό με Wifi on board κάνοντας έτσι τελικά τη διαφορά.
Με διαφορά πιο όμορφα μέσα έξω τα γαλλικά από το fiesta κι όσο για τους κινητήρες που <<κοπτεστε>>υπέρ του fiesta όλοι γνωρίζουμε πως η Mercedes επιλέγει τον 1500άρη της Renault που ήδη είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστος κάτι που δεν γνωρίζουμε για το νέο κινητήρα ντίζελ του φιέστα κι όσο η 8ετης εγγύηση έχει δύο όψεις ή σε καλοπιάνει γιατί θα σε έχει συχνά πυκνά λόγω βλαβών στο συνεργείο ή πράγματι έχει καλό κινητήρα κάτι όμως που δεν το γνωρίζουμε και θα το αποδείξει ο χρόνος διότι μέχρι πρότινος το Φιέστα είχε 1600 κυβικά ντίζελ και κακώς τον κάνουν 1500 και προσωπικά εγώ είμαι εραστής των επιπλέον κυβικών, θα το χαιρόμουνα περισσότερο να το καναν 1700 κυβικά το φιέστα κι όχι να το μειώσουν στα 1500 κυβικά,κι όσο για την Peugeot είναι η μόνη εταιρεία που έχει 1600ρη ντίζελ στο 208 (κάτι που το αποσιωπείτε)με 75 γραμμάρια ρύπους στο κυβικό, Άϊ τράβα να τον ...πιασεις τον πέζακα
Αγαπητε αναγνωστη France επετρεψε μου να σχολιασω οτι δεν ειναι απαραιτητα και τα παραπανω 100 κιβυκα που εχει το πεζο οτι το κανει γρηγοροτερο εναντι ενος 1500 ,οσο τον μοτερ του φιεστα ειναι εξολοκληρου ελληνικης κατασκευης και βραβευμενος.Παρε δυο παραδειγματα οπως ο 1.4 d4d ειναι γρηγορος σαν ενα 1600 και οπως την φιατ ο multijet ειναι επισης συναγωστικος με εναν αλλο 1.600
Fiesta λόγω κινητήρα, συστημάτων ασφαλείας και εγγύησης!
Με διαφορά πιο όμορφα μέσα έξω τα γαλλικά από το fiesta κι όσο για τους κινητήρες που <<κοπτεστε>>υπέρ του fiesta όλοι γνωρίζουμε πως η Mercedes επιλέγει τον 1500άρη της Renault που ήδη είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστος κάτι που δεν γνωρίζουμε για το νέο κινητήρα ντίζελ του φιέστα κι όσο η 8ετης εγγύηση έχει δύο όψεις ή σε καλοπιάνει γιατί θα σε έχει συχνά πυκνά λόγω βλαβών στο συνεργείο ή πράγματι έχει καλό κινητήρα κάτι όμως που δεν το γνωρίζουμε και θα το αποδείξει ο χρόνος διότι μέχρι πρότινος το Φιέστα είχε 1600 κυβικά ντίζελ και κακώς τον κάνουν 1500 και προσωπικά εγώ είμαι εραστής των επιπλέον κυβικών, θα το χαιρόμουνα περισσότερο να το καναν 1700 κυβικά το φιέστα κι όχι να το μειώσουν στα 1500 κυβικά,κι όσο για την Peugeot είναι η μόνη εταιρεία που έχει 1600ρη ντίζελ στο 208 (κάτι που το αποσιωπείτε)με 75 γραμμάρια ρύπους στο κυβικό, Άϊ τράβα να τον ...πιασεις τον πέζακα
Αγαπητε αναγνωστη France επετρεψε μου να σχολιασω οτι δεν ειναι απαραιτητα και τα παραπανω 100 κιβυκα που εχει το πεζο οτι το κανει γρηγοροτερο εναντι ενος 1500 ,οσο τον μοτερ του φιεστα ειναι εξολοκληρου ελληνικης κατασκευης και βραβευμενος.Παρε δυο παραδειγματα οπως ο 1.4 d4d ειναι γρηγορος σαν ενα 1600 και οπως την φιατ ο multijet ειναι επισης συναγωστικος με εναν αλλο 1.600