Κινητήρες: «Πιστόλι» το Yaris GRMN με 5,35 κιλά/ίππο
14.122 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2018)
Ο 1.800άρης 4κύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας του Yaris GRMN έχει την φροντίδα των μηχανικών της Lotus, αφού τον χρησιμοποιεί και η βρετανική φίρμα στην Elise. Είναι καταγωγής Toyota βέβαια, με compact διαστάσεις, σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων (Dual VVT-i intelligent Variable Timing) και μηχανικό υπερσυμπιεστή της Magnusson-Eaton. Με αυτά και με αυτά, αποδίδει 212 άλογα και 250 Nm ροπής. Αυτή η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός σφιχτά κλιμακούμενου 6τάχυτου κιβωτίου που συνδυάζεται με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen. Είναι γραμμικός και με «πολεμικό» ήχο δίνοντας τη δυνατότητα στο «καυτό» Yaris, που έχει την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο, να υπόσχεται 6,4 δλ. για τα 0-100 χλμ. και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.
Το VW Polo GTI γύρισε την πλάτη στο downsizing και χρησιμοποιεί 2λιτρο κινητήρα, με ότι αυτό ίσως συνεπάγεται για την πορεία του στην Ελλάδα… Το σύνολο συνδυάζει άμεσο ψεκασμό αλλά και ψεκασμό στον αυλό εισαγωγής ενώ υιοθετεί κύκλο Μίλερ για καλύτερο έλεγχο του χρονικού σημείου που θα κλείσουν οι βαλβίδες εισαγωγής. Αποδίδει 200 άλογα και την καλύτερη από τα τρία ροπή με 320 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Αρχικά η κίνηση στους εμπρός τροχούς μεταφέρεται μόνο μέσω ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων με το επίσης 6 σχέσεων χειροκίνητο να ακολουθεί αργότερα μέσα στο χρόνο. Εντυπωσιακά ροπάτο και εύηχο το μοτέρ του Polo GTI, επιτρέπει στο γερμανικό «πυραυλάκι» να επιταχύνει από 0 στα 100 σε 6,7 δλ και να έχει τελική ταχύτητα 237 χλμ./ώρα.
Για το τέλος αφήσαμε τον… Δαβίδ της παρέας, τον αλουμινένιο 1,5 λτ., 3κύλινδρο παρακαλώ, EcoBoost κινητήρα, που θα φοράει το νέο Ford Fiesta ST το οποίο ακόμη δεν έχει παρουσιαστεί σε οδηγική παρουσίαση, όπως τα δύο προηγούμενα. Είναι εντελώς καινούργιος, χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό βενζίνης και με τη βοήθεια ενός νέου turbo, που ελαχιστοποιεί την υστέρηση απόκρισης αποδίδει 200 άλογα με 290 Nm ροπής. Σε παγκόσμια πρώτη για 3κύλινδρο κινητήρα έχει και σύστημα, που του δίνει τη δυνατότητα να λειτουργεί με δύο κυλίνδρους όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν με τη σχετική αυτόματη απεμπλοκή/εμπλοκή να γίνεται μέσα σε 14 χιλιοστά του δλ.. Το κιβώτιο θα είναι φυσικά 6τάχυτο και η κίνηση θα μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς. Η Ford υπόσχεται 6,7 δλ για τα 0-100 χλμ./ώρα ήτοι 0,2 δλ λιγότερα από το προηγούμενο μοντέλο.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε...
Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα;
Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor...
Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε... Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα; Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
Διονύση yaris θα επερνε αυτος που ηθελε το καλύτερο στην κατηγορία και το ποιο αξιόπιστο
Λουκια οτι μας συμφέρει λες καυε φορα κωλοτουμπα σε καθε σου τοποθέτηση
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor... Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.