Ανάβουν τα αίματα στην κατηγορία των μικρών GTI: Το συλλεκτικό Toyota Yaris GRMN με την καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο στην κατηγορία και το νέο 2λιτρο VW Polo GTI των 200 ίππων, περιμένουν στη γωνία το νέο Ford Fiesta ST, που έρχεται με θαυματουργό 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα και 200 άλογα!
Ξεχνάμε τη λογική και δίνουμε χώρο στο συναίσθημα για να περιγράψουμε τα νέα «καυτά» μωρά της πιάτσας: Ford Fiesta ST, Τoyota Yaris GRMN και VW Polo GTI. Κοινός παρανομαστής τα 200 (τουλάχιστον) άλογα και οι καταιγιστικές επιδόσεις, που εξασφαλίζει ο συνδυασμός «μικρό αμάξωμα-υψηλή ιπποδύναμη-σπορ χαρακτήρας».
Ανέκαθεν οι μικρές τετράτροχες «φωτοβολίδες» συνάρπαζαν και πάντα θα συναρπάζουν τον ενθουσιώδη οδηγό. Tα νέα «φρούτα» της κατηγορίας υπόσχονται άλλα επίπεδα διασκέδασης. Ας τα γνωρίσουμε καλύτερα με μια αναμεταξύ τους συγκριτική παρουσίαση με το ελληνικό ενδιαφέρον για το «κακό» Yaris να είναι μάλλον φιλολογικό: Είναι περιορισμένης παραγωγής με 400 αριθμημένα μοντέλα να έρχονται στην Ευρώπη και από αυτά κανένα στην Ελλάδα μιας και η τιμή του θα ξεπερνούσε τα 35.000 ευρώ…
Fiesta ST και Yaris GRMN κερδίζουν τη μάχη των εντυπώσεων
Το 3θυρο Toyota Yaris GRMN (το περίεργο αρκτικόλεξό του αναλύεται σε Gazoo Racing Master of Nürburgring) είναι εντυπωσιακό εμφανισιακά με την Gazoo Racing, το αγωνιστικό παρακλάδι της ιαπωνικής φίρμας, να συνδυάζει λευκό unique χρώμα με μαύρη οροφή και μάσκα, μαύρες χυτές BBS ζάντες 17 ιντσών, μεγάλη αεροτομή και οβάλ κεντρική απόληξη της εξάτμισης.
Σε ανάλογο πολεμικό μήκος κύματος δείχνει και το νέο Ford Fiesta ST, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση, και θυμίζει μικρό Focus RS χάρη στην επιθετική τραπεζοειδή μάσκα με το κυψελωτό πλέγμα, τους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα, τις ποδιές στο πλάι και τις αποκλειστικής σχεδίασης ζάντες των 18 ιντσών.
Απέναντι σε αυτά τα δύο το αποκλειστικά 5θυρο Polo GTI δείχνει σαφώς πιο συγκρατημένο, χωρίς να κραυγάζει σχετικά με τον χαρακτήρα του. Ωστόσο είναι εμφανές ότι πρόκειται για τη δυναμική έκδοση της γκάμας κάτι που οφείλεται στις κλασσικές λεπτομέρειες: κόκκινη γραμμή στην κυψελωτή γρίλια εμπρός, ειδικής σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, διπλή απόληξη της εξάτμισης και ζάντες 17 (προαιρετικά και 18) ιντσών.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε...
Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα;
Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor...
Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε... Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα; Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
Διονύση yaris θα επερνε αυτος που ηθελε το καλύτερο στην κατηγορία και το ποιο αξιόπιστο
Λουκια οτι μας συμφέρει λες καυε φορα κωλοτουμπα σε καθε σου τοποθέτηση
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor... Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.