Βασισμένο στην πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση του Yaris, το εσωτερικό του GRMN εκφράζει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου: Mαύρες επενδύσεις σε όλα τα σημεία του, πίνακας οργάνων με μαύρο φόντο και κόκκινες βελόνες, μικρότερης διαμέτρου τιμόνι που παραπέμπει στο GT86, μπάκετ καθίσματα Boshoku και σετ αλουμινένιων πεντάλ-επιλογέα.
Γνώριμη εικόνα και στο εσωτερικό του Polo GTI. Όχι μόνο λόγο της ουσιαστικά κοινής διαμόρφωσης έναντι των απλών Polo σε ότι αφορά τη γενική δομή του ταμπλό, όσο χαρη στην ευρεία χρήση λεπτομερειών που έχουμε συνηθίσει από το Golf GTI: Kαρό μοτίβο στα σπορ καθίσματα, κόκκινες ραφές, flat bottom τιμόνι, χρωμιωμένες λεπτομέρειες, (έξτρα) ψηφιακός πίνακας οργάνων στο Polo. Μαλακό υλικο σε μεγάλο τμήμα του ταμπλό έρχεται να ενισχύσει την αίσθηση ποιότητας.
Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, τη μεγάλη διαφορά στην καμπίνα του Ford Fiesta ST κάνουν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, το flat bottom τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ. Το νέο Ford Fiesta ST θα προσφέρει τις περισσότερες από ποτέ δυνατότητες εξατομίκευσης, 8 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής, high-end ηχοσύστημα της B&O, ενώ για πρώτη φορά ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του κουμπί για την επιλογή ενός από τα 3 προγράμματα λειτουργίας: Normal, Sport και Track.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε...
Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα;
Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor...
Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε... Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα; Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
Διονύση yaris θα επερνε αυτος που ηθελε το καλύτερο στην κατηγορία και το ποιο αξιόπιστο
Λουκια οτι μας συμφέρει λες καυε φορα κωλοτουμπα σε καθε σου τοποθέτηση
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor... Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.