Σχεδόν αξεπέραστη μηχανική πρόσφυση ακόμη και στην υπερβολή, εξωπραγματική αμεσότητα και πολύ καλή απόκριση συνθέτουν την ευχάριστη οδηγική εμπειρία, που έχει κανείς με το Yaris GRMN. Η ανάρτηση αρχικά είναι αρκετά σφιχτή και αντιμετωπίζει κάπως νευρικά τις έντονες ανωμαλίες του δρόμου, ωστόσο δεν την λες «κούτσουρο» και επιπλέον δεν διαταράσσει σε καμία περίπτωση την σταθερότητα του αυτοκινήτου. Τα αμορτισέρ προέρχονται από την Sachs, τα φρένα είναι τετραπίστονα της ADVICS με χαρακτούς δίσκους και 275 χλστ. αεριζόμενα δισκόφρενα. Η αντιστρεπτική εμπρός ανέβηκε στα 26 χλστ. πάχους, προσαρμόστηκε μπάρα θόλων στο εμπρός τμήμα καθώς και επιπλέον σύνδεσμοι στο πίσω τμήμα της ανάρτησης και αλλάχτηκε και ο λόγος υποβοήθησης της κρεμαγιέρας.
Oλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τα ελαστικά της Bridgestone (Potenza), το Torsen εμπρός διαφορικό και την εκτεταμένη μείωση του βάρους, αποτελούν το σπορ, σχεδόν αγωνιστικό setup αυτού του Yaris. Στο δρόμο, το GRMN είναι εξαιρετικά ευχάριστο και εθιστικό σε γρήγορους ρυθμούς, προβάλλοντας πολύ καλή σταθερότητα και αμεσότητα σε μεγάλες ταχύτητες, αλλά και εντυπωσιακό κράτημα σε στριφτερές διαδρομές. Εκεί, αν και το τιμόνι δεν διακρίνεται για την πολύ καλή του αίσθηση είναι φοβερά υπάκουο, με το μπροστινό να δουλεύει άψογα ακόμα και σε οριακές συνθήκες μέσω του διαφορικού.
Το VW Polo GTI, σε αντίθεση με το Yaris διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδηγησης (Normal, Sport, Eco, Comfort και Individual), τα οποία επηρεάζουν βασικές λειτουργίες (τιμόνι, γκάζι, κιβώτιο DSG και λειτουργία ΕSP), ενώ προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί και με το σύστημα Sport Select ή αλλιώς με ενεργά αμορτισέρ τα οποία ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει με βαση μια Normal και μια Sport χαρτογράφηση. Το Sport Select όμως περιλαμβάνει και μεγαλύτερη αντιστρεπτική ράβδο εμπρός, αλλά και πιο σφικτή διαμόρφωση στα χαρακτηριστικά του τιμονιού.
Η προσεγμένη ποιότητα κύλισης και το αξιόλογο επίπεδο άνεσης από την ανάρτηση παραμένουν βασικά χαρακτηριστικά και σε αυτό το δυναμικό Polo. Ταυτόχρονα, τα ικανά φρένα, η μικρή κλίση, η ευελιξία σε γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης αλλά και τα μεγάλα μετατρόχια της νέας πλατφόρμας, καταδεικνύουν την ικανότητα απροβλημάτιστης διαχείρισης ακόμη και υπερβολικής πίεσης. Στα συν και ο ήχος, ειδικά στο Sport προφίλ οδήγησης. Βέβαια, το βασικό όπλο παραμένει το πληθωρικό μοτέρ των 2,0 λίτρων το οποίο δεν έχει κενά σε κανένα άκρο του στροφόμετρου και μπορεί να δώσει πολύ γρήγορο τέμπο.
Για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Ford Fiesta ST δεν μπορούμε να πούμε και πολλά μιας και δεν έχει γίνει ακόμα η οδηγική του παρουσίαση. Εικάζουμε πως η συναρπαστική οδηγική μαγιά των απλών εκδόσεων θα έχει αξιοποιηθεί στο έπακρο και σε συνδυασμό με την πρωτοεμφανισθείσα δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων λειτουργίας, αλλά και τα δεδομένα κορυφαία χαρακτηριστικά του προηγούμενου μοντέλου θα επαληθεύσουν στην πράξη υψηλές προσδοκίες μας για το επερχόμενο Ford Fiesta ST, που θα λανσαριστεί μέσα στο 2018.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε...
Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα;
Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor...
Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε... Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα; Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
Διονύση yaris θα επερνε αυτος που ηθελε το καλύτερο στην κατηγορία και το ποιο αξιόπιστο
Λουκια οτι μας συμφέρει λες καυε φορα κωλοτουμπα σε καθε σου τοποθέτηση
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor... Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.