Τα τρία μοντέλα εφοδιάζονται με 1.000άρια τούρμπο μοτέρ τριών κυλίνδρων, με τη διαφορά πως σε αυτό του Micra, η τροφοδοσία γίνεται μέσω πολλαπλών ψεκασμών, εν αντιθέσει με των άλλων δύο που ο ψεκασμός είναι άμεσος.
Στην πράξη αυτό δεν κάνει αισθητή διαφορά στον τρόπο λειτουργίας, καθώς από χαμηλές στροφές ο οδηγός θα δει απόκριση στο γκάζι, χωρίς κραδασμούς από τον κινητήρα και με ικανοποιητική ευρωστία στις μεσαίες στροφές. Από την άλλη αυτό που κάνει διαφορά είναι το 6άρι κιβώτιο που έχει το Fiesta, με την πιο πυκνή κλιμάκωση, γεγονός που του δίνει αβαντάζ πιο ψηλά, με αποτέλεσμα να έχει καλύτερες ρεπρίζ.
Όσον αφορά στον τομέα της οικονομίας, το Fiesta έχει τη μικρότερη μέση κατανάλωση με 6,1 λτ./100 χλμ., ωστόσο αν παρασυρθείτε με το γκάζι θα δείτε τα νούμερα στο να ανεβαίνουν. Πιο ισορροπημένο από αυτή τη σκοπιά το Micra με μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. και τέλος πιο απαιτητικό σε καύσιμο είναι το i20, που χρειάζεται 7,2 λτ./100 χλμ..
To άρθρο επιβεβαιώνει αυτό που έχω γράψει και σε άλλη περίπτωση: εάν θέλεις χώρους, στα μικρα η Hyundai είναι από τις πρώτες επιλογές. Εάν θέλεις αξιοπιστία και πάλι η Hyundai είναι καλή αν και τα άλλα δύο δεν θεωρούνται πολύ 'ζημιάρικα' (τα 8 χρόνια εγγύηση στο Fiesta είναι κρισιμότατο πλεονέκτημα) - σημειώνω πάντως ότι το i20 δεν έχει start/stop το οποίο επηρεάζει μεν πολύ την κατανάλωση ειδικά εντός πόλεων αλλά είναι πιο περίπλοκο τεχνικά και επιβαρύνει και γενικά τον κινητήρα. Εάν θέλεις όμως οτιδήποτε άλλο - εξοπλισμό (το άρθρο δεν αναφέρει τίποτε για συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που πχ για εμένα είναι κρίσιμο σημείο), υλικά, οδηγική συμπεριφορά κλπ κοιτάς αλλού. Πέραν της αισθητικής πλευράς, που είναι υποκειμενική, το Fiesta είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη πρόταση από τα τρία και με 8 χρόνια εγγύηση δεν παίζεται.
To άρθρο επιβεβαιώνει αυτό που έχω γράψει και σε άλλη περίπτωση: εάν θέλεις χώρους, στα μικρα η Hyundai είναι από τις πρώτες επιλογές. Εάν θέλεις αξιοπιστία και πάλι η Hyundai είναι καλή αν και τα άλλα δύο δεν θεωρούνται πολύ 'ζημιάρικα' (τα 8 χρόνια εγγύηση στο Fiesta είναι κρισιμότατο πλεονέκτημα) - σημειώνω πάντως ότι το i20 δεν έχει start/stop το οποίο επηρεάζει μεν πολύ την κατανάλωση ειδικά εντός πόλεων αλλά είναι πιο περίπλοκο τεχνικά και επιβαρύνει και γενικά τον κινητήρα. Εάν θέλεις όμως οτιδήποτε άλλο - εξοπλισμό (το άρθρο δεν αναφέρει τίποτε για συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που πχ για εμένα είναι κρίσιμο σημείο), υλικά, οδηγική συμπεριφορά κλπ κοιτάς αλλού. Πέραν της αισθητικής πλευράς, που είναι υποκειμενική, το Fiesta είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη πρόταση από τα τρία και με 8 χρόνια εγγύηση δεν παίζεται.