Αν θέλεις ένα αυτοκίνητο να εκπληρώνει με μαεστρία τα αστικά του καθήκοντα και να σε πηγαίνει και μέχρι το χωριό και τα 3 μοντέλα θα σε καλύψουν πλήρως. Αν στην εξίσωση βάλουμε ότι θες και να «ξεδίνεις» σε μια διαδρομή με στροφές, τότε το Fiesta σε προκαλεί να το οδηγήσεις. Με εξαιρετικά περιθώρια πρόσφυσης και σύστημα διεύθυνσης που όμοιό του δεν συναντάς στην κατηγορία, θα σου προσφέρει αρκετή αδρεναλίνη όποτε τη ζητήσεις.
Δυναμισμό στο δρόμο βέβαια έχει και το Micra, με την πολύ καλή αίσθηση που δίνει στον οδηγό του, προτρέποντάς τον να «ψάχνει» το κάτι παραπάνω από ότι μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο πόλης. Η ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση, ενώ παράλληλα δεν επιτρέπει αυξημένες κλίσεις υπό πίεση σε δρόμο με στροφές.
Αντίστοιχα και το Hyundai i20 διακρίνεται για τη στιβαρότητά του στο δρόμο και το ευχάριστο οδηγικό προφίλ του συνδυάζοντας σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο και καλό κράτημα στις στροφές. Αυτό που θα θέλαμε θα ήταν καλύτερη αίσθηση από το ακριβές και αποτελεσματικό τιμόνι, το οποίο δίνει μια αίσθηση ελαφρότητας.
To άρθρο επιβεβαιώνει αυτό που έχω γράψει και σε άλλη περίπτωση: εάν θέλεις χώρους, στα μικρα η Hyundai είναι από τις πρώτες επιλογές. Εάν θέλεις αξιοπιστία και πάλι η Hyundai είναι καλή αν και τα άλλα δύο δεν θεωρούνται πολύ 'ζημιάρικα' (τα 8 χρόνια εγγύηση στο Fiesta είναι κρισιμότατο πλεονέκτημα) - σημειώνω πάντως ότι το i20 δεν έχει start/stop το οποίο επηρεάζει μεν πολύ την κατανάλωση ειδικά εντός πόλεων αλλά είναι πιο περίπλοκο τεχνικά και επιβαρύνει και γενικά τον κινητήρα. Εάν θέλεις όμως οτιδήποτε άλλο - εξοπλισμό (το άρθρο δεν αναφέρει τίποτε για συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που πχ για εμένα είναι κρίσιμο σημείο), υλικά, οδηγική συμπεριφορά κλπ κοιτάς αλλού. Πέραν της αισθητικής πλευράς, που είναι υποκειμενική, το Fiesta είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη πρόταση από τα τρία και με 8 χρόνια εγγύηση δεν παίζεται.
To άρθρο επιβεβαιώνει αυτό που έχω γράψει και σε άλλη περίπτωση: εάν θέλεις χώρους, στα μικρα η Hyundai είναι από τις πρώτες επιλογές. Εάν θέλεις αξιοπιστία και πάλι η Hyundai είναι καλή αν και τα άλλα δύο δεν θεωρούνται πολύ 'ζημιάρικα' (τα 8 χρόνια εγγύηση στο Fiesta είναι κρισιμότατο πλεονέκτημα) - σημειώνω πάντως ότι το i20 δεν έχει start/stop το οποίο επηρεάζει μεν πολύ την κατανάλωση ειδικά εντός πόλεων αλλά είναι πιο περίπλοκο τεχνικά και επιβαρύνει και γενικά τον κινητήρα. Εάν θέλεις όμως οτιδήποτε άλλο - εξοπλισμό (το άρθρο δεν αναφέρει τίποτε για συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που πχ για εμένα είναι κρίσιμο σημείο), υλικά, οδηγική συμπεριφορά κλπ κοιτάς αλλού. Πέραν της αισθητικής πλευράς, που είναι υποκειμενική, το Fiesta είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη πρόταση από τα τρία και με 8 χρόνια εγγύηση δεν παίζεται.