O fun to drive οδηγός θα επιλέξει το Ford Fiesta γιατί διαθέτει την καλύτερη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση από τα τρία μοντέλα. Ειδικά σε γρήγορες στριφτερές διαδρομές τα αυξημένα μετατρόχιά του δεν αφήνουν την πρόσφυση να χαθεί ακόμα και σε οριακές συνθήκες, επιτρέποντας στον οδηγό να κινηθεί πιο δυναμικά.
O Value for Money οδηγός θα δελεαστεί σίγουρα από την 8ετή εγγύηση του Fiesta, όπως και τον πλουσιότερο εξοπλισμό το, ωστόσο με καθαρά οικονομικά κριτήρια θα επιλέξει το Hyundai i20, που είναι αρκετά πιο προσιτό, ενώ παράλληλα διαθέτει και 5ετή εγγύηση χωρίς χιλιομετρικούς περιορισμούς.
Ο high-tech τύπος θα βρει τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία που αναζητά σε πλουσιότερες εκδόσεις και στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού. Ανάμεσα στις συγκεκριμένες εκδόσεις πάντως το Fiesta διαθέτει καλύτερο τεχνολογικό προφίλ.
To άρθρο επιβεβαιώνει αυτό που έχω γράψει και σε άλλη περίπτωση: εάν θέλεις χώρους, στα μικρα η Hyundai είναι από τις πρώτες επιλογές. Εάν θέλεις αξιοπιστία και πάλι η Hyundai είναι καλή αν και τα άλλα δύο δεν θεωρούνται πολύ 'ζημιάρικα' (τα 8 χρόνια εγγύηση στο Fiesta είναι κρισιμότατο πλεονέκτημα) - σημειώνω πάντως ότι το i20 δεν έχει start/stop το οποίο επηρεάζει μεν πολύ την κατανάλωση ειδικά εντός πόλεων αλλά είναι πιο περίπλοκο τεχνικά και επιβαρύνει και γενικά τον κινητήρα. Εάν θέλεις όμως οτιδήποτε άλλο - εξοπλισμό (το άρθρο δεν αναφέρει τίποτε για συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που πχ για εμένα είναι κρίσιμο σημείο), υλικά, οδηγική συμπεριφορά κλπ κοιτάς αλλού. Πέραν της αισθητικής πλευράς, που είναι υποκειμενική, το Fiesta είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη πρόταση από τα τρία και με 8 χρόνια εγγύηση δεν παίζεται.
To άρθρο επιβεβαιώνει αυτό που έχω γράψει και σε άλλη περίπτωση: εάν θέλεις χώρους, στα μικρα η Hyundai είναι από τις πρώτες επιλογές. Εάν θέλεις αξιοπιστία και πάλι η Hyundai είναι καλή αν και τα άλλα δύο δεν θεωρούνται πολύ 'ζημιάρικα' (τα 8 χρόνια εγγύηση στο Fiesta είναι κρισιμότατο πλεονέκτημα) - σημειώνω πάντως ότι το i20 δεν έχει start/stop το οποίο επηρεάζει μεν πολύ την κατανάλωση ειδικά εντός πόλεων αλλά είναι πιο περίπλοκο τεχνικά και επιβαρύνει και γενικά τον κινητήρα. Εάν θέλεις όμως οτιδήποτε άλλο - εξοπλισμό (το άρθρο δεν αναφέρει τίποτε για συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που πχ για εμένα είναι κρίσιμο σημείο), υλικά, οδηγική συμπεριφορά κλπ κοιτάς αλλού. Πέραν της αισθητικής πλευράς, που είναι υποκειμενική, το Fiesta είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη πρόταση από τα τρία και με 8 χρόνια εγγύηση δεν παίζεται.