Εσωτερικό: Πιο μοντέρνο το Micra, πιο high-tech το Fiesta
63.279 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2019)
Παίρνοντας ως βάση της σύγκρισης της συγκεκριμένες εκδόσεις, το Fiesta κερδίζει τις εντυπώσεις, καθώς είναι το μοναδικό με μεγάλη οθόνη αφής, στοιχείο που παίζει μεγάλο ρόλο, καθώς εξυπηρετεί και την εργονομία μέσω της σύζευξης με το κινητό σας τηλέφωνο και τη δυνατότητα φωνητικών εντολών. Βεβαίως, αυτό το στοιχείο θα το συναντήσουμε και στα άλλα μοντέλα σε ανώτερες εκδόσεις, καθώς και άλλα στοιχεία εξοπλισμού, όπως σουίτες συστημάτων ασφαλείας.
Σχεδιαστικά το Micra πάντως προτάσσει ένα πιο νεανικό χαρακτήρα, όντας πιο ζωντανό χρωματικά, ειδικά στις κορυφαίες του εκδόσεις, με αντίστοιχα πολύ καλή απτή ποιότητα και στιβαρή συναρμογή. Στο τελευταίο σκέλος πάντως δεν υστερεί κάποιο από τα μοντέλα του θέματός μας, αφού και τα άλλα δύο κρίνονται με καλό βαθμό στο θέμα της ποιότητας. Τέλος πιο πρακτικό είναι το μικρό της Hyundai, με αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα.
To άρθρο επιβεβαιώνει αυτό που έχω γράψει και σε άλλη περίπτωση: εάν θέλεις χώρους, στα μικρα η Hyundai είναι από τις πρώτες επιλογές. Εάν θέλεις αξιοπιστία και πάλι η Hyundai είναι καλή αν και τα άλλα δύο δεν θεωρούνται πολύ 'ζημιάρικα' (τα 8 χρόνια εγγύηση στο Fiesta είναι κρισιμότατο πλεονέκτημα) - σημειώνω πάντως ότι το i20 δεν έχει start/stop το οποίο επηρεάζει μεν πολύ την κατανάλωση ειδικά εντός πόλεων αλλά είναι πιο περίπλοκο τεχνικά και επιβαρύνει και γενικά τον κινητήρα. Εάν θέλεις όμως οτιδήποτε άλλο - εξοπλισμό (το άρθρο δεν αναφέρει τίποτε για συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που πχ για εμένα είναι κρίσιμο σημείο), υλικά, οδηγική συμπεριφορά κλπ κοιτάς αλλού. Πέραν της αισθητικής πλευράς, που είναι υποκειμενική, το Fiesta είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη πρόταση από τα τρία και με 8 χρόνια εγγύηση δεν παίζεται.
To άρθρο επιβεβαιώνει αυτό που έχω γράψει και σε άλλη περίπτωση: εάν θέλεις χώρους, στα μικρα η Hyundai είναι από τις πρώτες επιλογές. Εάν θέλεις αξιοπιστία και πάλι η Hyundai είναι καλή αν και τα άλλα δύο δεν θεωρούνται πολύ 'ζημιάρικα' (τα 8 χρόνια εγγύηση στο Fiesta είναι κρισιμότατο πλεονέκτημα) - σημειώνω πάντως ότι το i20 δεν έχει start/stop το οποίο επηρεάζει μεν πολύ την κατανάλωση ειδικά εντός πόλεων αλλά είναι πιο περίπλοκο τεχνικά και επιβαρύνει και γενικά τον κινητήρα. Εάν θέλεις όμως οτιδήποτε άλλο - εξοπλισμό (το άρθρο δεν αναφέρει τίποτε για συστήματα αποφυγής σύγκρουσης που πχ για εμένα είναι κρίσιμο σημείο), υλικά, οδηγική συμπεριφορά κλπ κοιτάς αλλού. Πέραν της αισθητικής πλευράς, που είναι υποκειμενική, το Fiesta είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη πρόταση από τα τρία και με 8 χρόνια εγγύηση δεν παίζεται.