Με 1.000άρη ατμοσφαιρικό, 1,0 Ecoboost και 1,5 Ecoboost με 95, 125 και 200 ίππους αντίστοιχα έρχεται η γκάμα 3κύλινδρων βενζινοκινητήρων του Fiesta. Από την άλλη το 208 προσφέρει 3κύλινδρες επιλογές βενζίνης 1,2 λτ. με 75 (χωρίς turbo), 100 και 130 ίππους. Αρτι αφιχθείσα είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-208.
Πάντως και τα δυο μοντέλα προσφέρουν και diesel επιλογή. Tο Peugeot 208 χάρη στον σύγχρονο 1,5 BlueHDi (με υγρό εξάτμισης Adblue) των 100 ίππων είναι πιο σβέλτο και πολιτισμένο, χωρίς να ξεφεύγει σε οικονομία, η οποία είναι ανάλογη του Ford Fiesta. Ο 1,5 TDCi του μικρού της Ford αποδίδει 85 άλογα, είναι διακριτικός ηχητικά, καίει ελάχιστα λιγότερο από του 208 (5,1 έναντι 5,2 λτ./100 χλμ.), αλλά πληρώνει τέλη σε αντίθεση με τον πιο σύγχρονο κινητήρα του 208.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.