Το πετρελαιοκίνητο Ford Fiesta έχει δώσει έμφαση στην χαμηλή κατανάλωση.
Η άποψή μας
54.240 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2020)
Peugeot 208 1,5 BlueHDi 100 PS + Σχεδίαση μέσα-έξω, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος - Πίσω κάθισμα, μικρή οθόνη, θέση οδήγησης για κάποια αναστήματα
Ford Fiesta 1,5 TDCi 85 PS + Θέση οδήγησης, κατανάλωση, αίσθηση τιμονιού, οδική συμπεριφορά, στάνταρ οθόνη 8 ιντσών, 8ετής εγγύηση - Πλάτος στο πίσω κάθισμα, ταμπούρα, υφή κάποιων πλαστικών
Πρόκειται για ντέρμπι ανάμεσα σε δύο κορυφαίες προτάσεις στη μικρή κατηγορία. Το Ford σε κερδίζει με την συναρπαστική οδηγική του αίσθηση και κάποια στοιχεία εξοπλισμού, το Peugeot με την ισορροπία μεταξύ άνεσης και συμπεριφοράς, αλλα και με το πιο premium ύφος του.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.