Μοντέρνο, ποιοτικό και εργονομικό το εσωτερικό του Ford Fiesta. Ξεχωρίζει η στάνταρ οθόνη των 8 ιντσών, η οποία δείχνει να αιωρείται στη μέση της κεντρικής κονσόλας.
Εσωτερικό: Με πιο premium ύφος το 208
54.241 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2020)
Το Peugeot 208 διαθέτει το πιο εντυπωσιακό εσωτερικό, συνδυάζοντας την premium αίσθηση ποιότητας με τον μοντέρνο σχεδιασμό και το high-tech χαρακτήρα. Ο τελευταίος τονίζεται από στοιχεία, όπως η μέχρι 10,1 ιντσών οθόνη, ο 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων και η πλήρης σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας με στάνταρ αυτόματο φρενάρισμα.
Από την πλευρά του το Fiesta είναι πιο «συγκρατημένο» και προβλέψιμο σε εικόνα, αλλά εξίσου γεροδεμένο και στιβαρό αν και με λιγότερο ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού. Έχει στάνταρ οθόνη 8 ιντσών, ενώ και εδώ προσφέρονται σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας.
Χώροι: Προβάδισμα Fiesta σε γόνατα, 208 σε ώμους και χώρο αποσκευών
Κανένα από τα δύο μοντέλα δεν ανήκει στα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας. Το Fiesta είναι λίγο καλύτερο σε χώρο για τα πόδια των πίσω, περισσότερο «αέρα» για τα κεφάλια και πλάτος όμως προσφέρει το 208. Το γαλλικό μοντέλο προσφέρει και ελαφρώς μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (311 λτ.).
Εξοπλισμός-Τιμή: Ξεκινάει από πιο χαμηλά το 208
Το βενζινοκίνητο 208 ξεκινά από τις 13.580 ευρώ (1,2 75 PS), ενώ το diesel από 16.200 ευρώ (αμφότερα σε έκδοση εξοπλισμού Like). Η βασική έκδοση Connected για το Ford Fiesta ξεκινά από 15.445 ευρώ στις εκδόσεις βενζίνης (1,0 95 PS) και από 16.211 ως diesel. Τo Fiesta δεν έχει στάνταρ αυτόματο φρενάρισμα, μεταξύ άλλων όμως έχει διατήρηση λωρίδας, αυτόματο cruise control, ενσωματωμένο modem και οθόνη 8 ιντσών. Έξτρα, άσος στο μανίκι του τα 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης έναντι των σίγουρα αξιοσέβαστων 5 ετών του 208. Το γαλλικό μικρό έχει αυτόματο φρενάρισμα και άλλα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, ωστόσο η βασική οθόνη είναι 5 ιντσών.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.