Το Ford Fiesta είναι σε δική του κλάση όσον αφορά στα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Στο δρόμο: Τα πιο «στριφτερά» της κατηγορίας
54.238 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2020)
Σκληρή μάχη και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Το Fiesta είναι πιο στοχευμένο στην ικανοποίηση του οδηγού με κορυφαίο τιμόνι και απόλυτη αμεσότητα αντιδράσεων. Δεν είναι τυχαίο που στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (elk test) κατάφερε την κορυφαία επίδοση με 77 χλμ./ώρα. Η ανάρτησή του είναι αρκετά σφικτή, αλλά χωρίς να ενοχλεί, το πίσω μέρος δεν βυθίζεται και δεν εκτινάσσεται ανεξέλεγκτα όταν πιεστεί, γεμίζοντας έτσι με σιγουριά τον οδηγό.
Το Peugeot 208 αντιπαρατάσσει ένα επίσης πολύ καλό, αλλά όχι «χειρουργικό» τιμόνι, ένα πλαίσιο που δεν επιτρέπει την εμφάνιση έντονων κλίσεων αλλά κι ένα σετ από δυνατά φρένα με 4 δίσκους (οι μικρές εκδόσεις του Fiesta έχουν πίσω ταμπούρα). Αυτό ξεχωρίζει στο Peugeot είναι η κορυφαία ποιότητα κύλισης και ο ιδιαίτερος τρόπος που ισορροπεί ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα (75 χλμ./ώρα στο ELK TEST) και στην άνεση.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.