To Ford Fiesta στρίβει αποφασιστικά και εμφανίζει μικρές κλίσεις σε δρόμο με στροφές, ενώ στο όριο παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο αφού άλλωστε κατέχει το ρεκόρ στην διαδικασία του elk test στην κλάση των μικρών με 77 χλμ./ώρα. Κάθε έκδοση του Fiesta προσφέρει ευχάριστη εμπειρία οδήγησης χάρη στο fun to drive προσανατολισμό που διαθέτει. Ο οδηγός από τη βασική Titanium έχει στη διάθεσή του ένα πολύ καλό οδηγικά αυτοκίνητο με την ανάρτηση και το πλαίσιό του να θυμίζουν μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Βέβαια η ST-Line έκδοση, με την πιο σφιχτή ανάρτηση, αυξάνει περισσότερο το ενδιαφέρον στις στιφτερές διαδρομές, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει πως η βασική Titanium υστερεί ή ότι γίνεται κουραστικό στην καθημερινότητα.
Το 208, από την άλλη, κρατάει κάποια βασικά χαρακτηριστικά στο δρόμο ανεξάρτητα από το μοτέρ και την έκδοση ισχύος. Παρά τις ανωμαλίες που θα βρει στο δρόμο το αμάξωμα παραμένει σταθερό, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι και αυτή ιδιαίτερα προσεγμένη και υψηλού επιπέδου. Ωστόσο, μέσω της ραφιναρισμένης ανάρτησής του προάγεται και ο οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας, με το 208 να πατάει αποφασιστικά και να στρίβει σβέλτα δείχνοντας πως τίποτα δεν μπορεί να διαταράξει την ουδέτερη –ακόμα και στο όριο- συμπεριφορά του. Ούτε καν οι σχετικά αυξημένες κλίσεις που εμφανίζει και τις οποίες ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται σχεδόν ποτέ ως κάτι ανησυχητικό. Το μπροστινό σύστημα «ακούει» στις εντολές πολύ πιο άμεσα από ότι αφήνει να «εννοηθεί» το ελαφρύ σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης, με το πίσω μέρος να είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι «διακριτικά».