Ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα στην καμπίνα του Ford Focus με άφθονη χρήση μαλακού πλαστικού. Χαρακτηριστικός ο περιστροφικός επιλογέας του κιβωτίου.
Εσωτερικά: Χωρίς αντίπαλο η ποιότητα του νέου Golf
120.173 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2020)
Το νέο VW Golf ανέβασε κι΄άλλο τον πήχη σε θέματα ποιότητας, κοιτώντας προς τις premium κατασκευές της κατηγορίας, ενώ είναι εμφανής η πλήρης ψηφιοποίηση του. Το ταμπλό καλύπτεται από ακριβό και μαλακό υλικό, η συναρμογή είναι άριστη, το φινίρισμα το ίδιο, ενώ και τεχνολογικά η VW το πήγε σε άλλο επίπεδο: Δύο οθόνες, μία αντί πίνακα οργάνων και μία 8,5 ιντσών για τα πολυμέσα και το κυριότερο σχεδόν κανένα μπουτόν.
Τα πάντα ελέγχονται με πλήκτρα αφής, μέσω της οθόνης ή την ατάκα «Hello Voklswagen». Σε θέματα συνδεσιμότητας, επίσης το επίπεδο είναι πλήρως up to date: Υπάρχει η δέσμη υπηρεσιών We Connect π.χ. για εξ` αποστάσεως έλεγχο θυρών μέσω κινητού. Στο πακέτο We Connect Plus (συνδρομητικό δωρεάν τον πρώτο χρόνο) οι δυνατότητες ανεβαίνουν πολύ, π.χ. υπάρχει μέχρι και Online συναγερμός κατά της κλοπής.
Αν θέλαμε πάντως να του προσάψουμε κάτι αυτό θα ήταν η αντίστοιχη της εξωτερικής συγκρατημένη σχεδίαση, ο μη φωτισμός των slider για τον κλιματισμό και τον ήχο και η έλλειψη «χρώματος» στο διάκοσμο.
Από την άλλη, η σχεδιαστική εικόνα στο εσωτερικό της Corolla Sport είναι σαφώς πιο ευχάριστη και ξεχωριστή μέσω των σπορ στοιχείων που ενσωματώνει σε αυτή την κορυφαία της έκδοση. Τις εντυπώσεις κερδίζουν τα πανέμορφα μπάκετ καθίσματα που διαμορφώνουν μια σπορ θέση οδήγησης, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που στη θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης, «κοκκινίζει» και οι ποιοτικές και με σπορ λεπτομέρειες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες. Από κει και πέρα ο διάκοσμος παραμένει high-tech και ξεχωριστός, ενώ η ποιότητα είναι προσεγμένη, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από το καλό φινίρισμα, την άριστη συναρμογή και τα πολύ καλά υλικά κατασκευής.
Η ποιότητα του 4ης γενιάς Focus δεν περνά απαρατήρητη, ούσα πάρα πολύ καλή με το μικρομεσαίο Ford να σε κερδίζει με τη συνολική σχεδίαση και αυτό που αντικρίζεις, αν και θέλαμε τα πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό να έχουν καλύτερο φινίρισμα. Οι θετικές εντυπώσεις ενισχύονται αν στο τραπέζι πέσει η σπορτίφ εκδόση ST Line με τις σχετικές πινελιές. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει στάνταρ έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών, ενώ δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό παράπονο για την εργονομία, αφού θα βρεις αμέσως τα πάντα και θα αισθανθείς άνετα από την πρώτη κιόλας επαφή. Στο Focus μας άρεσε ιδιαίτερα η θέση οδήγησης, η παχιά στεφάνη του τιμονιού και το σύστημα φωνητικών εντολών του συστήματος infotainment SYNC3.
Καλό ή μέτριο το Corolla έχει ελάχιστο ενδιαφέρον λόγω 2 λίτρων (Απορώ γιατί επιλέχθηκε).
Πολύ καλό πακέτο το Focus αλλά στην st-line έκδοση, ανταγωνιστική πρόταση.
Ποιοτικό το νέο Golf, με τεχνολογία που φωνάζει, ΑΛΛΑ αυτά τα 2 χρόνια εγγύηση θα μειώσει τις πωλήσεις του στην Ελληνική αγορά.
Απορία: Το 1.5 diesel st line focus, έχει ημιάκαμπτο πίσω; Είχα την ενημέρωση ότι έχει πολλαπλούς. Και μόνο η 8ετής εγγύηση του δίνει το προβάδισμα σε σχέση με τους 2 αντιπάλους.
Καλό ή μέτριο το Corolla έχει ελάχιστο ενδιαφέρον λόγω 2 λίτρων (Απορώ γιατί επιλέχθηκε). Πολύ καλό πακέτο το Focus αλλά στην st-line έκδοση, ανταγωνιστική πρόταση. Ποιοτικό το νέο Golf, με τεχνολογία που φωνάζει, ΑΛΛΑ αυτά τα 2 χρόνια εγγύηση θα μειώσει τις πωλήσεις του στην Ελληνική αγορά.
Απορία: Το 1.5 diesel st line focus, έχει ημιάκαμπτο πίσω; Είχα την ενημέρωση ότι έχει πολλαπλούς. Και μόνο η 8ετής εγγύηση του δίνει το προβάδισμα σε σχέση με τους 2 αντιπάλους.