4 φωτογραφίες »

Tο Focus είναι το καλύτερο σε αίσθηση και το πιο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο του συγκριτικού.

Στο δρόμο: Εξίσου αποτελεσματικά, αλλά το Focus ξεχωρίζει

119.310 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2020)

Ακόμα και στην αυτόματη diesel του έκδοση, το Focus έχει έναν ξεχωριστό, για τα δεδομένα της κατηγορίας, οδηγοκεντρικό χαρακτήρα προσφέροντας αποτελεσματικότητα και «ζωντανά» οδηγικά στοιχεία . Παραμένει σταθερό και άνετο παρά τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης στην έκδοση ST-Line της δοκιμής και προδιαθέτει μέσω της αίσθησής του για πιο σπορ καταστάσεις. Εκεί, το μπροστινό του σύστημα παραμένει εξαιρετικό, παρά την ελαφρά αδράνεια που παρουσιάζεται σε συνθήκες που δεν χρησιμοποιείται το πεντάλ του γκαζιού, με το Focus να παραμένει βιδωμένο στο δρόμο και εξαιρετικά σβέλτο διατηρώντας με ευκολία υψηλή μέση ταχύτητα. Τα καταπλητικά σε αποτελεσματικότητα φρένα (κοκκαλώνει από τα 100 χλμ./ώρα σε 34,8 μ.) και τα προγράμματα οδήγησης συμπληρώνουν τον «ψαγμένο» οδηγικό του χαρακτήρα μέσα από τις σχετικές ρυθμίσεις (Normal, Eco, Sport).

 Παρά τα 184 άλογα, η 2λιτρη υβριδική Corolla δεν είναι μια πρόταση με GTi χαρακτήρα. Αυτό είναι ξεκάθαρο από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει κανείς πίσω από το εξαιρετικό κατά τα άλλα σε αμεσότητα και ακρίβεια τιμόνι της. Και αν αυτό μαζί με τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης και την πλατφόρμα TNGA-C που βασίζεται, θα μπορούσαν εύκολα να διαμορφώσουν ένα τέτοιου χαρακτήρα μοντέλο, εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως η Toyota δεν το θέλησε. Και δικαίως. Γιατί εδώ έχεις ένα ακόμα πιο ευχάριστο και αποτελεσματικό στην γρήγορη οδήγηση αυτοκίνητο, ενώ την ίδια ώρα δεν θυσιάζεις τίποτα από την ευκολία στη χρήση και την ευελιξία. Αντίθετα απολαμβάνεις επιδόσεις και οικονομία σε ζηλευτή αναλογία και εντυπωσιάζεσαι κάθε φορά που περνάς από κάποια ανωμαλία του δρόμου με την απορροφητικότητα της και την ηχομόνωσή της. Οι υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και η παραδοσιακή ασάφεια που προκαλεί στο σύνολο το υβριδικό σύστημα κίνησης και το κιβώτιο, έρχονται να σου θυμίσουν πως δεν πρόκειται για εστιασμένη σπορ κατασκευή παρά την ύπαρξη και Sport λειτουργίας (έχει και Εco).

Οι πρώτες εντυπωσιακές ομολογουμένως διαπιστώσεις για το Golf, αφορούν στην premium ποιότητα κύλισης και στα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου. Χωρίς να χάνει τη σφικτή, στιβαρή αίσθηση που βγάζει η ανάρτηση και το MQB πλαίσιό του, το νέο Golf περνά όχι απλώς απροβλημάτιστα πάνω από λακκούβες, αλλά βελούδινα. Το τιμόνι βαραίνει πολύ ισορροπημένα όσο αυξάνεται η ταχύτητα, είναι πολύ σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο και σε δρόμο με στροφές είναι σούπερ αποτελεσματικό, χωρίς ποτέ να γίνεται το ακραία σπορτίφ. Σε γενικές γραμμές η συμπεριφορά του Golf φορά χαρακτηρίζεται από μια δυσεύρετη ισορροπία. Σε πρώτο πλάνο είναι η ουδετερότητα, ακόμα και σε στιγμές που οι συνθήκες του δρόμου και η πίεση που ασκείς, σε προδιαθέτουν ότι θα υπάρξει κάποια πιο απότομη αντίδραση. Η ανάρτηση δεν είναι πολύ σφικτή ωστόσο όλες οι ταλαντώσεις και οι κλίσεις ελέγχονται εξαιρετικά και βοηθούν το Golf να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο ευθυγραμμισμένο προς όλους τους άξονες. Στο προκείμενο πάντως, μας άρεσε πολύ η ευελιξία του Golf και η σπιρτάδα του σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων. Πολύ καλές οι εντυπώσεις και από το σύστημα των φρένων. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
moto