Οικονομία, ευκολία και… παραπλήσια τιμή: Το diesel Focus, η full υβριδική Corolla και το ήπια υβριδικό νέο Golf κλείνουν το μάτι σε όσους επιζητούν οικονομία, ευκολία λόγω αυτόματου κιβωτίου και ενδιαφέροντα οδηγικά χαρακτηριστικά, διαθέτοντας 25.000 έως 26.000 ευρώ…
Λανσαρίστηκε στη Ελλάδα το νέο VW Golf, που αισίως έφτασε στην 8η γενιά του μετά από 46 χρόνια ιστορίας και το οποίο δοκιμάσαμε στην «καλή» ήπια υβριδική έκδοση 1,5 eTSI των 150 ίππων με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7. Mε παραπλήσια τιμή όμως υπάρχει και η 2λιτρη full υβριδική Toyota Corolla των 184 ίππων με στάνταρ το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο e-CVT, του οποίου η λειτουργία θυμίζει αυτή των κιβωτίων συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Απέναντι στις παραπάνω αντισυμβατικές βενζινοκίνητες κατά βάση χάτσμπακ μικρομεσαίες επιλογές, η πρόταση της Ford για οικονομία και ευκολία περιλαμβάνει ένα κλασικό diesel Focus, η τιμή του οποίου με τυπικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων φτάνει στα επίπεδα των παραπάνω.
Σχεδίαση: Παραδοσιακά σε «ήπιους» τόνους το Golf
Ξεκινώντας από το ολοκαίνουργιο Golf, είναι σαφές πως για άλλη μια φορά η VW ακολούθησε την γνωστή «συγκρατημένη» αισθητική συνταγή για το μικρομεσαίο της μοντέλο διατηρώντας στο έπακρο την ταυτότητα των προηγούμενων. Παρά τις αλλαγές, που σαφώς υπάρχουν, το πιο compact σε διαστάσεις νέο μικρομεσαίο VW (4.284 χλστ.) φωνάζει από μακριά πως είναι Golf διατηρώντας τις έντονες ακμές του προηγούμενου και την φαρδιά πίσω κολώνα που αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό του από την πρώτη του γενιά, ενώ τα νέα στοιχεία (LED φώτα εμπρός και πίσω) το βάζουν στη νέα εποχή. Αισθητικά, το μακρύτερο όλων Focus (4.378 χλστ.) με το έξτρα ST-Line «κουστούμι» και η Corolla Sport (4.370 χλστ.) εκφράζουν ένα πιο δυναμικό και προχωρημένο προφίλ, που διαμορφώνεται από τις έντονες ακμές των αμαξωμάτων τους σε συνδυασμό με τις καμπύλες τους επιφάνειες και τις σπορτίφ πινελιές, με το ιαπωνικό μοντέλο να είναι πιο ξεχωριστό από ποτέ, ειδικά στις εκδόσεις Black Edition με τη διχρωμία αμαξώματος.
Value for Money: Mε 8 χρόνια εγγύηση το Focus, φθηνότερο το Golf
Το VW Golf 1,5 eTSI των 150 ίππων είναι διαθέσιμο από την έκδοση Life με τιμή 25.050 ευρώ και ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Ουσιαστικά το μόνο που λείπει είναι το στανταρ σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών. Η βασική του εγγύηση για τα μηχανικά μέρη όμως είναι μόλις 2ετής. Αντίθετα το Focus προσφέρει τη μεγαλύτερη εγγύηση στην ελληνική αγορά με 8 χρόνια. Η τιμή του diesel Focus με τα 120 άλογα και αυτόματο κιβώτιο είναι 25.852 ευρώ στην έκδοση Business (26.289 στην πιο σπορτίφ και καλύτερα εξοπλισμένη ST-Line), η οποία έχει απλό air condition, αλλά πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας. Τέλος πλούσιο είναι το επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας της κορυφαίας υβριδικής Corolla με την έκδοση Active να προσφέρεται με 25.640 ευρώ. Όπως σε κάθε Toyota η εγγύηση είναι 6ετής, ενώ για τη μπαταρία 11ετής.
Καλό ή μέτριο το Corolla έχει ελάχιστο ενδιαφέρον λόγω 2 λίτρων (Απορώ γιατί επιλέχθηκε).
Πολύ καλό πακέτο το Focus αλλά στην st-line έκδοση, ανταγωνιστική πρόταση.
Ποιοτικό το νέο Golf, με τεχνολογία που φωνάζει, ΑΛΛΑ αυτά τα 2 χρόνια εγγύηση θα μειώσει τις πωλήσεις του στην Ελληνική αγορά.
Απορία: Το 1.5 diesel st line focus, έχει ημιάκαμπτο πίσω; Είχα την ενημέρωση ότι έχει πολλαπλούς. Και μόνο η 8ετής εγγύηση του δίνει το προβάδισμα σε σχέση με τους 2 αντιπάλους.
Καλό ή μέτριο το Corolla έχει ελάχιστο ενδιαφέρον λόγω 2 λίτρων (Απορώ γιατί επιλέχθηκε). Πολύ καλό πακέτο το Focus αλλά στην st-line έκδοση, ανταγωνιστική πρόταση. Ποιοτικό το νέο Golf, με τεχνολογία που φωνάζει, ΑΛΛΑ αυτά τα 2 χρόνια εγγύηση θα μειώσει τις πωλήσεις του στην Ελληνική αγορά.
Απορία: Το 1.5 diesel st line focus, έχει ημιάκαμπτο πίσω; Είχα την ενημέρωση ότι έχει πολλαπλούς. Και μόνο η 8ετής εγγύηση του δίνει το προβάδισμα σε σχέση με τους 2 αντιπάλους.