Κινητήρες: ΤSI για επιδόσεις, EcoBoost για οικονομία
107.139 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2019)
Και τα τρία αυτοκίνητα που δοκιμάζουμε εφοδιάζονται με τρικύλινδρους κινητήρες στα 1.000 κυβικά και παραπλήσια ιπποδύναμη. Ο πιο ισχυρός εδώ είναι ο EcoBoost της Ford με 125 ίππους, ακολουθεί ο T-GDI της Kia με τους 120 και ο πιο αδύναμος –θεωρητικά- είναι ο TSI του Leon με 115 ίππους. Θεωρητικά γιατί στο πεδίο των επιδόσεων, ο TSI δεν αφήνει περιθώρια στα άλλα δύο, και έτσι το χαμηλότερο σε βάρος Leon εμφανίζεται λίγο πιο σβέλτο στις μετρήσεις μας τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Το Focus που ακολουθεί σε επιδόσεις έχει την χαμηλότερη κατανάλωση, είναι πολιτισμένο όσον αφορά στη λειτουργία του μοτέρ, και παρουσιάζει χαμηλά επίπεδα θορύβου. Φυσικά, ικανός σε επιδόσεις και κατανάλωση είναι και ο κινητήρας του Ceed, καλύπτοντας τις ανάγκες του οδηγού του.
...για το Φοκους...αν και έχασε τους πολλαπλούς στην πίσω ανάρτηση..έχει εξωπραγματική οδηγική συμπεριφορά....καλά καλά...καταλάβαμε......η G...τους γλεντάει κανονικά
...για το Φοκους...αν και έχασε τους πολλαπλούς στην πίσω ανάρτηση..έχει εξωπραγματική οδηγική συμπεριφορά....καλά καλά...καταλάβαμε......η G...τους γλεντάει κανονικά