Ford Focus + Σχεδίαση, κατανάλωση, εργονομία, ευρυχωρία και ποιότητα καμπίνας, τεχνολογία, SYNC3, τιμόνι-φρένα-επιλογέας, ισορροπημένη αναλογία οδικής συμπεριφοράς-άνεσης, ποιότητα κύλισης, 5ετής εγγύηση - ESP που δεν απενεργοποιείται, ποιότητα πλαστικών στο κάτω μέρος του ταμπλό, κύκλος στροφής
SEAT Leon + Kινητήρας, οδηγικό προφίλ, αίσθηση ποιότητας, εξοπλισμός-τιμή - Μικρή κεντρική οθόνη, λεπτή στεφάνη τιμονιού
Kia Ceed + Σχεδίαση μέσα-έξω, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, θέση οδήγησης, 7 ετής εγγύηση - Τσιμπημένη κατανάλωση, σκουρόχρωμες επενδύσεις εσωτερικού (στη βασική έκδοση)
O fun to drive τύπος θα μπερδευτεί αρκετά να επιλέξει αφού έχει να «κάνει» με τρία απολαυστικά στην οδήγηση αυτοκίνητα από κάθε άποψη. Την επιλογή ίσως κρίνει η αίσθηση που προσφέρει το νέο Focus αφού δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία σε αυτό το επίπεδο.
Τον high tech οδηγό θα τον ιντριγκάρει το σύστημα SYNC 3 της Ford εφόσον συνδυάζεται με την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο Focus (από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού). Στις βασικές πάντως εκδόσεις, πολύ καλό είναι το Kia Ceed.
Ο Value for Money τύπος θα εκτιμήσει τη χαμηλή τιμή αγοράς του SEAT Leon, από το οποίο ωστόσο λείπουν κάποια στοιχεία εξοπλισμού. Πολύ ισορροπημένη σχέση τιμής/αξίας, αλλά και 7 χρόνια εγγύηση έχει και το Kia Ceed.
...για το Φοκους...αν και έχασε τους πολλαπλούς στην πίσω ανάρτηση..έχει εξωπραγματική οδηγική συμπεριφορά....καλά καλά...καταλάβαμε......η G...τους γλεντάει κανονικά
...για το Φοκους...αν και έχασε τους πολλαπλούς στην πίσω ανάρτηση..έχει εξωπραγματική οδηγική συμπεριφορά....καλά καλά...καταλάβαμε......η G...τους γλεντάει κανονικά