Στο πεδίο του εσωτερικού και τα τέσσερα μοντέλα θα ικανοποιήσουν τους κατόχους τους, χωρίς κάποιο να έχει μεγάλο συγκριτικό προβάδισμα. Τo εσωτερικό του Focus ξεχωρίζει για τη σχεδίαση και την υψηλή απτή ποιότητα, η οποία ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η κεντρική του κονσόλα με οθόνη αφής εντυπωσιάζει χάρη στη δυνατότητα φωνητικών εντολών. Από την άλλη η καμπίνα επιβατών του Opel Astra σε κερδίζει με την αρτιότητα της ποιότητας και της συναρμογής, το μοντέρνο σχεδιασμό, την πρακτικότητα και την high-tech εικόνα χάρη στην μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό.
Περνώντας στα δύο ιαπωνικά μοντέλα του θέματός μας, τo Toyota Auris διαθέτει το πιο τεχνολογικά προηγμένο προφίλ, στο οποίο ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη και τα πλήκτρα αφής, όπως και με τα αεροπορικού τύπου χειριστήρια του κλιματισμού. Πολύ καλή και η ποιότητα των υλικών με άριστη συναρμογή. Αντίστοιχα καλή είναι η ποιότητα και η συναρμογή στο θάλαμο επιβατών του Pulsar, καθώς επίσης και η πρακτικότητά του. Θα θέλαμε ωστόσο μια οθόνη αφής και πιο ευρεία χρήση μαλακού στην αφή πλαστικού.
To Focus ως πρωτη επιλογη αν και λειπει το i30 που το θεωρω εξαιρετικο αντιπαλο.
Το corsa που λέτε για οικονομία που κολλάει;
Καλυτερα αυτοκίνητα απο το golf και το 308 (εξαιρουμένων των ακριβών premium) δεν υπάρχουν στην κατηγορία...
Καλά τώρα που θα πάει η βενζίνη 1, 6 με 1, 7 ευρωπουλα θα σας πω εγώ για οικονομία.