Κοινός παρονομαστής των τριών μοτέρ που εφοδιάζοντα τα μοντέλα είναι η παρουσία του τούρμπο. Ο 1.000άρης Ecotec του Opel Astra των 105 αλόγων, στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά πιο οικονομικός με κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία με απουσία κραδασμών. Από την άλλη ο συνδυασμός του με το κιβώτιο 5 ταχυτήτων, μπορεί να συνεισφέρει στην κατανάλωση, ωστόσο υστερεί στις ρεπρίζ. Στις τελευταίες ξεχωρίζει, ο 3κύλινδρος 1.000άρης του Focus με 125 άλογα και 170 Nm ροπής, ο οποίος σε συνδυασμό με το ευχάριστο και αποδοτικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είναι πρόθυμος και ζωντανός στο πάτημα του γκαζιού, με πολιτισμένη λειτουργία και γερό τράβηγμα μέχρι τον κόφτη. Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις και του Auris, το οποίο είναι και το μόνο με 4κύλινδρο μοτέρ, κάτι που στην πράξη μεταφράζεται από σχεδόν βελούδινη λειτουργία, σβελτάδα από χαμηλά και καλή οικονομία με δεδομένο τον μεγαλύτερο κυβισμό και την παρουσία ενός ακόμη κυλίνδρου (6,4 λτ./100 χλμ.). Αντίστοιχα καλές είναι οι επιδόσεις και του Pulsar, ωστόσο είναι και το πιο απαιτητικό σε καύσιμο με 7,0 λτ./100 χλμ..
To Focus ως πρωτη επιλογη αν και λειπει το i30 που το θεωρω εξαιρετικο αντιπαλο.
Το corsa που λέτε για οικονομία που κολλάει;
Καλυτερα αυτοκίνητα απο το golf και το 308 (εξαιρουμένων των ακριβών premium) δεν υπάρχουν στην κατηγορία...
Καλά τώρα που θα πάει η βενζίνη 1, 6 με 1, 7 ευρωπουλα θα σας πω εγώ για οικονομία.