Τα μοντέλα του θέματός μας θα ικανοποιήσουν τον οδηγό στο δρόμο, αφού διαθέτουν ποιοτικό, στιβαρό και άνετο πάτημα, δηλαδή χαρακτηριστικά που προσφέρουν άνετες και ξεκούραστες διαδρομές.
Από εκεί και πέρα το Focus είναι αυτό που θα απολαύσετε περισσότερο σε μια διαδρομή, όντας το δυναμικότερο στο δρόμο. Πλαίσιο, τιμόνι και καλορυθμισμένη ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους, εξασφαλίζουν μέγιστη πρόσφυση, επιτρέποντας επιπλέον και «παιχνιδίσματα» με το αμάξωμα.
Το Astra από την πλευρά του προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης και καλό κράτημα με μικρές κλίσεις αμαξώματος στις στροφές, καθώς και τη σιγουριά που προσφέρουν τα κορυφαία σε αποτελεσματικότητα φρένα, αν και θα θέλαμε λίγο πιο βαρύ το τιμόνι και με καλυτερη πληροφόρηση.
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης διαθέτει και το Toyota Auris,που προτάσσει σαν βασικό του πλεονέκτημα την άνεση, τα ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά και την εξαιρετική ηχομόνωση, με την ανάρτηση να προσφέρει καλό κράτημα, αλλά και σωστή λείανση των ανωμαλιών.
Τέλος το Nissan Pulsar είναι εστιασμένο και αυτό στην άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να αποδεικνύεται αποτελεσματικότατη στις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να τις αφήνει να μεταφερθούν στο εσωτερικό. Σε υψηλά επίπεδα και η ποιότητα κύλισης που τονίζει τον άνετο και ποιοτικό του χαρακτήρα.
To Focus ως πρωτη επιλογη αν και λειπει το i30 που το θεωρω εξαιρετικο αντιπαλο.
Το corsa που λέτε για οικονομία που κολλάει;
Καλυτερα αυτοκίνητα απο το golf και το 308 (εξαιρουμένων των ακριβών premium) δεν υπάρχουν στην κατηγορία...
Καλά τώρα που θα πάει η βενζίνη 1, 6 με 1, 7 ευρωπουλα θα σας πω εγώ για οικονομία.