Ο fun to drive οδηγός θα επιλέξει το Ford Focus. Διαθέτει ικανοποιητικές επιδόσεις και το κυριότερο στήσιμο που ευνοεί –αν όχι αποζητά- σπορτίφ ρυθμούς, με δυναμική συμπεριφορά σε κλειστά κομμάτια με πολλές στροφές.
Ο Value For Money θα προτιμήσει το πιο προσιτό μοντέλο του θέματος, το Nissan Pulsar (14.990 ευρώ). Η διαφορά που έχει στην τιμή με τα υπόλοιπα μοντέλα δεν είναι αμελητέα, ενώ ο εξοπλισμός υστερεί σημαντικά μόνο έναντι του Auris, το οποίο ωστόσο κοστίζει 19.380 ευρώ.
Ο high-tech τύπος έχει πολύ δουλειά… Το Ford Focus διαθέτει έγχρωμη οθόνη, με το λειτουργικό Ford SYNC και δυνατότητα φωνητικού ελέγχου, το Astra προσφέρει την υπηρεσία προσωπικού συμβούλου, που με το πάτημα ενός κουμπιού σου κάνει ακόμα και κράτηση σε ξενοδοχείο, ωστόσο το Auris θα αποτελέσει την τελική του επιλογή, καθώς έχει ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας (Toyota Safety Sense), ενώ διαθέτει και υβριδική έκδοση.
To Focus ως πρωτη επιλογη αν και λειπει το i30 που το θεωρω εξαιρετικο αντιπαλο.
Το corsa που λέτε για οικονομία που κολλάει;
Καλυτερα αυτοκίνητα απο το golf και το 308 (εξαιρουμένων των ακριβών premium) δεν υπάρχουν στην κατηγορία...
Καλά τώρα που θα πάει η βενζίνη 1, 6 με 1, 7 ευρωπουλα θα σας πω εγώ για οικονομία.