Με 150 άλογα και 240 Nm ροπής από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα είναι λογικό το Ford Kuga να έχει το πάνω χέρι στις επιδόσεις (9,7ΆΆ για τα 0-100 χλμ./ώρα σύμφωνα με την Ford). Πολιτισμένος και εύρωστος από χαμηλά (όπως τον έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της Ford) κινεί με άνεση το βαρύ αμάξωμα, ενώ την κατάσταση βοηθά και το πολύ καλά κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με τον ακριβή και ευχάριστο σε κούμπωμα επιλογέα. Η κατανάλωση «τσιμπάει» όμως και όσο τον πιέζεις τόσο πιο εύκολα βλέπεις διψήφια νούμερα. Αυξημένα είναι και τα επίπεδα των ρύπων 143 γρ./χλμ., γεγονός που δεν του επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.
Το C-HR έχει τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα του Auris, ο οποίος αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ.), ξεχωρίζοντας για την απόλυτα γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του. Ωστόσο, η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον πολύ καλό επιλογέα αμβλύνει την αίσθηση της επιτάχυνσης εν κινήσει και σε ωθεί να κατεβάζεις σχέσεις, που τελικά επιβαρύνει την κατανάλωση (7,6 λτ./100 χλμ.). Από την άλλη όμως οι στροφές στο ταξίδι διατηρούνται χαμηλά και κατά συνέπεια ο θόρυβος.
Στα ίδια επίπεδα κατανάλωσης (7,6 λτ./100 χλμ.), αλλά ελαφρώς γρηγορότερος, είναι ο επίσης 1,2 λτ. κινητήρας του Qashaqai με απόδοση 135 ίππων. Στην προκειμένη περίπτωση η αύξηση της ιπποδύναμης μέσω κιτ κρίνεται επιτυχημένη. Τόσο τα 20 άλογα, όσο και τα 15 σχεδόν Nm ροπής έρχονται λίγο πιο ψηλά, ενώ η λειτουργία του κινητήρα παραμένει πολιτισμένη και γραμμική. Υπάρχει μετά τις 2.000 σ.α.λ. ένα πιο έντονο τράβηγμα, όμως αυτό είναι ευπρόσδεκτο. Μοιάζει δηλαδή να έχει δοθεί προσοχή στην καμπύλη της ροπής, γεγονός που μετρά πολύ θετικά στη λειτουργία.
Από τα 3 μόνο το Kuga δικαιολογεί τη φήμη του. Το Qashqai είναι μέτριο οδηγικά, κακή ποιότητα βαφής (πολύ φανοποιείο θα το δείτε), και τετρακίνηση μόνο στο diesel. Η καλύτερη έκδοση βενζίνης είναι προσθιοκίνητη και πολύ πιο ακριβή από το τετρακίνητο, αυτόματο Kuga βενζίνης, με υπερπλούσιο εξοπλισμό. Το Toyota, είναι άκυρο στη σύγκριση εδώ, καθώς είναι μικρότερης κατηγορίας SUV, και θα συγκρινόταν μόνο με το Ecosport και το Juke. Το Kuga και το Qashqai συγκρίνονται μόνο με το RAV4, καθώς αυτή είναι η σωστή κατηγορία για την Toyota.
Μιας και το συγκρίνατε, το Toyota όταν έψαχνα για SUV για την Ελλάδα, δε με συγκίνησε, καθώς οδηγικά είναι ελαφρώς ψόφιο, έχει μικρούς χώρους για 4μελή οικογένεια και είναι αρκετά εφετζίδικο μέσα για τον μέσο 40άρη και πιστεύω απευθύνεται σε νεότερο κοινό.
Συμπέρασμα και καθώς κοίταξα πολλά SUV της κατηγορίας και πριν πάρω(Peugeot, Nissan, Huyndai, Kia, Opel, Renault, Suzuki), κατέληξα ότι value for money, οδηγικά απολαυστικό, εργονομικό, ποιοτικό και στιβαρό σαν σύνολο χαρακτηριστικών είναι μόνο το Kuga, τόσο από αυτά τα 3, όσο και από πολλά άλλα. Π.χ. και το Tiguan είναι μια καλή λύση αλλά πρέπει να πας στα 40+ αν θέλεις να πλησιάσεις τον εξοπλισμό του Kuga ST-Line. Το ίδιο και σε πολλά άλλα. Χώροι επίσης στο Kuga είναι μεγαλύτεροι και των 3, καθώς τα πίσω καθίσματα μετακινούνται από ελαφρώς επικλινούμενα σε όρθια οπότε ο χώρος των αποσκευών πάει στα 460 ενώ το Qashqai έχει 430.
Αγόρασα το Kuga ST-Line βενζίνη, αυτόματο, τετρακίνηση 182 άλογα. Εκπληκτικό σε όλα, εκτός από την κατανάλωση που η Ford κοροιδεύει αβέρτα. Μέση κατανάλωση ταξιδίου 9.5 με 120χλμ και μέσα στην πόλη ανάλογα με την περιοχή, ανηφόρες κλπ, έως και 14 κύκλος πόλης. Αν το παραβλέψετε και είστε αποφασισμένοι όπως και εγώ, είναι η καλύτερη αγορά στην κατηγορία των SUV, εξαιρουμένων των SUV της premium κατηγορίας (BMW, Mercedes, Volvo, Audi κλπ).
Δεν έχω οδηγήσει πιο καλοτάξιδο SUV, και έχω νοικιάσει πολλά, πριν αγοράσω αυτό.
Σημαντικό επίσης, το γεγονός ότι η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη της αγοράς σε όλα τα μέρη. 4ο Ford επίσης, το παλαιότερο το έχω ακόμα, ένα Fusion του 2003, που ξεχνάω να αλλάξω λάδια, οπότε κάτι λέει για την ποιότητα κατασκευής.
Ελπίζω να σας βοήθησα.
Από τα 3 μόνο το Kuga δικαιολογεί τη φήμη του. Το Qashqai είναι μέτριο οδηγικά, κακή ποιότητα βαφής (πολύ φανοποιείο θα το δείτε), και τετρακίνηση μόνο στο diesel. Η καλύτερη έκδοση βενζίνης είναι προσθιοκίνητη και πολύ πιο ακριβή από το τετρακίνητο, αυτόματο Kuga βενζίνης, με υπερπλούσιο εξοπλισμό. Το Toyota, είναι άκυρο στη σύγκριση εδώ, καθώς είναι μικρότερης κατηγορίας SUV, και θα συγκρινόταν μόνο με το Ecosport και το Juke. Το Kuga και το Qashqai συγκρίνονται μόνο με το RAV4, καθώς αυτή είναι η σωστή κατηγορία για την Toyota. Μιας και το συγκρίνατε, το Toyota όταν έψαχνα για SUV για την Ελλάδα, δε με συγκίνησε, καθώς οδηγικά είναι ελαφρώς ψόφιο, έχει μικρούς χώρους για 4μελή οικογένεια και είναι αρκετά εφετζίδικο μέσα για τον μέσο 40άρη και πιστεύω απευθύνεται σε νεότερο κοινό. Συμπέρασμα και καθώς κοίταξα πολλά SUV της κατηγορίας και πριν πάρω(Peugeot, Nissan, Huyndai, Kia, Opel, Renault, Suzuki), κατέληξα ότι value for money, οδηγικά απολαυστικό, εργονομικό, ποιοτικό και στιβαρό σαν σύνολο χαρακτηριστικών είναι μόνο το Kuga, τόσο από αυτά τα 3, όσο και από πολλά άλλα. Π.χ. και το Tiguan είναι μια καλή λύση αλλά πρέπει να πας στα 40+ αν θέλεις να πλησιάσεις τον εξοπλισμό του Kuga ST-Line. Το ίδιο και σε πολλά άλλα. Χώροι επίσης στο Kuga είναι μεγαλύτεροι και των 3, καθώς τα πίσω καθίσματα μετακινούνται από ελαφρώς επικλινούμενα σε όρθια οπότε ο χώρος των αποσκευών πάει στα 460 ενώ το Qashqai έχει 430. Αγόρασα το Kuga ST-Line βενζίνη, αυτόματο, τετρακίνηση 182 άλογα. Εκπληκτικό σε όλα, εκτός από την κατανάλωση που η Ford κοροιδεύει αβέρτα. Μέση κατανάλωση ταξιδίου 9.5 με 120χλμ και μέσα στην πόλη ανάλογα με την περιοχή, ανηφόρες κλπ, έως και 14 κύκλος πόλης. Αν το παραβλέψετε και είστε αποφασισμένοι όπως και εγώ, είναι η καλύτερη αγορά στην κατηγορία των SUV, εξαιρουμένων των SUV της premium κατηγορίας (BMW, Mercedes, Volvo, Audi κλπ). Δεν έχω οδηγήσει πιο καλοτάξιδο SUV, και έχω νοικιάσει πολλά, πριν αγοράσω αυτό. Σημαντικό επίσης, το γεγονός ότι η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη της αγοράς σε όλα τα μέρη. 4ο Ford επίσης, το παλαιότερο το έχω ακόμα, ένα Fusion του 2003, που ξεχνάω να αλλάξω λάδια, οπότε κάτι λέει για την ποιότητα κατασκευής. Ελπίζω να σας βοήθησα.