Value for money: Πιο ακριβό, αλλά συμφέρει το Kuga
173.171 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2018)
Τα τρία μοντέλα αποτελούν μερικές από τις πιο συμφέρουσες προτάσεις στην κατηγορία -συγκριτικά πάντα με το τι προσφέρουν. Πιο οικονομικό είναι το Nissan Qashqai με τιμή τα 19.160 ευρώ (συν 500 ευρώ με το πρόγραμμα αύξησης της ισχύς στους 135 από 115 ίππους). Η τιμή είναι από τις χαμηλότερες σε αυτή την κατηγορία με τον εξοπλισμό να μην παρουσιάζει ελλείψεις, αν και θα θέλαμε μια μεγάλη οθόνη αφής. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με το CH-R, το οποίο είναι λίγο ακριβότερο, από 20.520 ευρώ (19.820 ευρώ με το τρέχον προωθητικό πρόγραμμα), διαθέτει όμως 7ετή εργοστασιακή εγγύηση. Από 22.175 ευρώ είναι διαθέσιμο το Ford Kuga, ωστόσο μόνο και μόνο το μεγαλύτερο αμάξωμα και η μεγαλύτερη ιπποδύναμή του δικαιολογούν αυτή τη διαφορά. Υπολογίζοντας πως στη έκδοση Business θα συναντήσουμε το σύστημα infotainment SYNC3 της Ford με οθόνη αφής 8 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου και προβολείς ομίχλης, το θεωρούμε πιο συμφέρουσα αγορά.
Από τα 3 μόνο το Kuga δικαιολογεί τη φήμη του. Το Qashqai είναι μέτριο οδηγικά, κακή ποιότητα βαφής (πολύ φανοποιείο θα το δείτε), και τετρακίνηση μόνο στο diesel. Η καλύτερη έκδοση βενζίνης είναι προσθιοκίνητη και πολύ πιο ακριβή από το τετρακίνητο, αυτόματο Kuga βενζίνης, με υπερπλούσιο εξοπλισμό. Το Toyota, είναι άκυρο στη σύγκριση εδώ, καθώς είναι μικρότερης κατηγορίας SUV, και θα συγκρινόταν μόνο με το Ecosport και το Juke. Το Kuga και το Qashqai συγκρίνονται μόνο με το RAV4, καθώς αυτή είναι η σωστή κατηγορία για την Toyota.
Μιας και το συγκρίνατε, το Toyota όταν έψαχνα για SUV για την Ελλάδα, δε με συγκίνησε, καθώς οδηγικά είναι ελαφρώς ψόφιο, έχει μικρούς χώρους για 4μελή οικογένεια και είναι αρκετά εφετζίδικο μέσα για τον μέσο 40άρη και πιστεύω απευθύνεται σε νεότερο κοινό.
Συμπέρασμα και καθώς κοίταξα πολλά SUV της κατηγορίας και πριν πάρω(Peugeot, Nissan, Huyndai, Kia, Opel, Renault, Suzuki), κατέληξα ότι value for money, οδηγικά απολαυστικό, εργονομικό, ποιοτικό και στιβαρό σαν σύνολο χαρακτηριστικών είναι μόνο το Kuga, τόσο από αυτά τα 3, όσο και από πολλά άλλα. Π.χ. και το Tiguan είναι μια καλή λύση αλλά πρέπει να πας στα 40+ αν θέλεις να πλησιάσεις τον εξοπλισμό του Kuga ST-Line. Το ίδιο και σε πολλά άλλα. Χώροι επίσης στο Kuga είναι μεγαλύτεροι και των 3, καθώς τα πίσω καθίσματα μετακινούνται από ελαφρώς επικλινούμενα σε όρθια οπότε ο χώρος των αποσκευών πάει στα 460 ενώ το Qashqai έχει 430.
Αγόρασα το Kuga ST-Line βενζίνη, αυτόματο, τετρακίνηση 182 άλογα. Εκπληκτικό σε όλα, εκτός από την κατανάλωση που η Ford κοροιδεύει αβέρτα. Μέση κατανάλωση ταξιδίου 9.5 με 120χλμ και μέσα στην πόλη ανάλογα με την περιοχή, ανηφόρες κλπ, έως και 14 κύκλος πόλης. Αν το παραβλέψετε και είστε αποφασισμένοι όπως και εγώ, είναι η καλύτερη αγορά στην κατηγορία των SUV, εξαιρουμένων των SUV της premium κατηγορίας (BMW, Mercedes, Volvo, Audi κλπ).
Δεν έχω οδηγήσει πιο καλοτάξιδο SUV, και έχω νοικιάσει πολλά, πριν αγοράσω αυτό.
Σημαντικό επίσης, το γεγονός ότι η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη της αγοράς σε όλα τα μέρη. 4ο Ford επίσης, το παλαιότερο το έχω ακόμα, ένα Fusion του 2003, που ξεχνάω να αλλάξω λάδια, οπότε κάτι λέει για την ποιότητα κατασκευής.
Ελπίζω να σας βοήθησα.
Από τα 3 μόνο το Kuga δικαιολογεί τη φήμη του. Το Qashqai είναι μέτριο οδηγικά, κακή ποιότητα βαφής (πολύ φανοποιείο θα το δείτε), και τετρακίνηση μόνο στο diesel. Η καλύτερη έκδοση βενζίνης είναι προσθιοκίνητη και πολύ πιο ακριβή από το τετρακίνητο, αυτόματο Kuga βενζίνης, με υπερπλούσιο εξοπλισμό. Το Toyota, είναι άκυρο στη σύγκριση εδώ, καθώς είναι μικρότερης κατηγορίας SUV, και θα συγκρινόταν μόνο με το Ecosport και το Juke. Το Kuga και το Qashqai συγκρίνονται μόνο με το RAV4, καθώς αυτή είναι η σωστή κατηγορία για την Toyota. Μιας και το συγκρίνατε, το Toyota όταν έψαχνα για SUV για την Ελλάδα, δε με συγκίνησε, καθώς οδηγικά είναι ελαφρώς ψόφιο, έχει μικρούς χώρους για 4μελή οικογένεια και είναι αρκετά εφετζίδικο μέσα για τον μέσο 40άρη και πιστεύω απευθύνεται σε νεότερο κοινό. Συμπέρασμα και καθώς κοίταξα πολλά SUV της κατηγορίας και πριν πάρω(Peugeot, Nissan, Huyndai, Kia, Opel, Renault, Suzuki), κατέληξα ότι value for money, οδηγικά απολαυστικό, εργονομικό, ποιοτικό και στιβαρό σαν σύνολο χαρακτηριστικών είναι μόνο το Kuga, τόσο από αυτά τα 3, όσο και από πολλά άλλα. Π.χ. και το Tiguan είναι μια καλή λύση αλλά πρέπει να πας στα 40+ αν θέλεις να πλησιάσεις τον εξοπλισμό του Kuga ST-Line. Το ίδιο και σε πολλά άλλα. Χώροι επίσης στο Kuga είναι μεγαλύτεροι και των 3, καθώς τα πίσω καθίσματα μετακινούνται από ελαφρώς επικλινούμενα σε όρθια οπότε ο χώρος των αποσκευών πάει στα 460 ενώ το Qashqai έχει 430. Αγόρασα το Kuga ST-Line βενζίνη, αυτόματο, τετρακίνηση 182 άλογα. Εκπληκτικό σε όλα, εκτός από την κατανάλωση που η Ford κοροιδεύει αβέρτα. Μέση κατανάλωση ταξιδίου 9.5 με 120χλμ και μέσα στην πόλη ανάλογα με την περιοχή, ανηφόρες κλπ, έως και 14 κύκλος πόλης. Αν το παραβλέψετε και είστε αποφασισμένοι όπως και εγώ, είναι η καλύτερη αγορά στην κατηγορία των SUV, εξαιρουμένων των SUV της premium κατηγορίας (BMW, Mercedes, Volvo, Audi κλπ). Δεν έχω οδηγήσει πιο καλοτάξιδο SUV, και έχω νοικιάσει πολλά, πριν αγοράσω αυτό. Σημαντικό επίσης, το γεγονός ότι η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη της αγοράς σε όλα τα μέρη. 4ο Ford επίσης, το παλαιότερο το έχω ακόμα, ένα Fusion του 2003, που ξεχνάω να αλλάξω λάδια, οπότε κάτι λέει για την ποιότητα κατασκευής. Ελπίζω να σας βοήθησα.