Toyota C-HR 1,2Τ 115 PS + Σχεδίαση μέσα-έξω, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, ποιότητα & φινίρισμα, γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα. - Μικρά πίσω παράθυρα, ορατότητα προς τα πίσω, οθόνη στη βασική έκδοση
Ford Kuga 1,5 EcoBoost 150 PS + Κινητήρας-Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής και κύλισης, χώροι-πρακτικότητα καμπίνας, οδική συμπεριφορά. - Κοντό έδρανό πίσω καθίσματος, αυξημένο βάρος, δεν μπαίνει στον «πράσινο» δακτύλιο
Ο fun to drive τύπος θα καταλήξει στο Ford Kuga, το οποίο έχει πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, παραπάνω ίππους και διαθέτει το καλύτερο στήσιμο για διαδρομές με στροφές.
O value for money τύπος θα επιλέξει επίσης το Ford Kuga καθώς είναι το ισχυρότερο, το μεγαλύτερο και το πιο πλούσιο σε εξοπλισμό. Παρά την αυξημένη του τιμή, τα έξτρα πλεονεκτήματά του αντισταθμίζουν το κόστος.
Ο tech freak τύπος θα ικανοποιηθεί από όλα τα αυτοκίνητα, αλλά το Toyota C-HR είναι αυτό, που προσφέρει και ζωντανά οδικά χαρακτηριστικά και το πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense, ενώ μη ξεχνάμε πως είναι και τοπ μοναδικό με υβριδική έκδοση.
Από τα 3 μόνο το Kuga δικαιολογεί τη φήμη του. Το Qashqai είναι μέτριο οδηγικά, κακή ποιότητα βαφής (πολύ φανοποιείο θα το δείτε), και τετρακίνηση μόνο στο diesel. Η καλύτερη έκδοση βενζίνης είναι προσθιοκίνητη και πολύ πιο ακριβή από το τετρακίνητο, αυτόματο Kuga βενζίνης, με υπερπλούσιο εξοπλισμό. Το Toyota, είναι άκυρο στη σύγκριση εδώ, καθώς είναι μικρότερης κατηγορίας SUV, και θα συγκρινόταν μόνο με το Ecosport και το Juke. Το Kuga και το Qashqai συγκρίνονται μόνο με το RAV4, καθώς αυτή είναι η σωστή κατηγορία για την Toyota.
Μιας και το συγκρίνατε, το Toyota όταν έψαχνα για SUV για την Ελλάδα, δε με συγκίνησε, καθώς οδηγικά είναι ελαφρώς ψόφιο, έχει μικρούς χώρους για 4μελή οικογένεια και είναι αρκετά εφετζίδικο μέσα για τον μέσο 40άρη και πιστεύω απευθύνεται σε νεότερο κοινό.
Συμπέρασμα και καθώς κοίταξα πολλά SUV της κατηγορίας και πριν πάρω(Peugeot, Nissan, Huyndai, Kia, Opel, Renault, Suzuki), κατέληξα ότι value for money, οδηγικά απολαυστικό, εργονομικό, ποιοτικό και στιβαρό σαν σύνολο χαρακτηριστικών είναι μόνο το Kuga, τόσο από αυτά τα 3, όσο και από πολλά άλλα. Π.χ. και το Tiguan είναι μια καλή λύση αλλά πρέπει να πας στα 40+ αν θέλεις να πλησιάσεις τον εξοπλισμό του Kuga ST-Line. Το ίδιο και σε πολλά άλλα. Χώροι επίσης στο Kuga είναι μεγαλύτεροι και των 3, καθώς τα πίσω καθίσματα μετακινούνται από ελαφρώς επικλινούμενα σε όρθια οπότε ο χώρος των αποσκευών πάει στα 460 ενώ το Qashqai έχει 430.
Αγόρασα το Kuga ST-Line βενζίνη, αυτόματο, τετρακίνηση 182 άλογα. Εκπληκτικό σε όλα, εκτός από την κατανάλωση που η Ford κοροιδεύει αβέρτα. Μέση κατανάλωση ταξιδίου 9.5 με 120χλμ και μέσα στην πόλη ανάλογα με την περιοχή, ανηφόρες κλπ, έως και 14 κύκλος πόλης. Αν το παραβλέψετε και είστε αποφασισμένοι όπως και εγώ, είναι η καλύτερη αγορά στην κατηγορία των SUV, εξαιρουμένων των SUV της premium κατηγορίας (BMW, Mercedes, Volvo, Audi κλπ).
Δεν έχω οδηγήσει πιο καλοτάξιδο SUV, και έχω νοικιάσει πολλά, πριν αγοράσω αυτό.
Σημαντικό επίσης, το γεγονός ότι η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη της αγοράς σε όλα τα μέρη. 4ο Ford επίσης, το παλαιότερο το έχω ακόμα, ένα Fusion του 2003, που ξεχνάω να αλλάξω λάδια, οπότε κάτι λέει για την ποιότητα κατασκευής.
Ελπίζω να σας βοήθησα.
Από τα 3 μόνο το Kuga δικαιολογεί τη φήμη του. Το Qashqai είναι μέτριο οδηγικά, κακή ποιότητα βαφής (πολύ φανοποιείο θα το δείτε), και τετρακίνηση μόνο στο diesel. Η καλύτερη έκδοση βενζίνης είναι προσθιοκίνητη και πολύ πιο ακριβή από το τετρακίνητο, αυτόματο Kuga βενζίνης, με υπερπλούσιο εξοπλισμό. Το Toyota, είναι άκυρο στη σύγκριση εδώ, καθώς είναι μικρότερης κατηγορίας SUV, και θα συγκρινόταν μόνο με το Ecosport και το Juke. Το Kuga και το Qashqai συγκρίνονται μόνο με το RAV4, καθώς αυτή είναι η σωστή κατηγορία για την Toyota. Μιας και το συγκρίνατε, το Toyota όταν έψαχνα για SUV για την Ελλάδα, δε με συγκίνησε, καθώς οδηγικά είναι ελαφρώς ψόφιο, έχει μικρούς χώρους για 4μελή οικογένεια και είναι αρκετά εφετζίδικο μέσα για τον μέσο 40άρη και πιστεύω απευθύνεται σε νεότερο κοινό. Συμπέρασμα και καθώς κοίταξα πολλά SUV της κατηγορίας και πριν πάρω(Peugeot, Nissan, Huyndai, Kia, Opel, Renault, Suzuki), κατέληξα ότι value for money, οδηγικά απολαυστικό, εργονομικό, ποιοτικό και στιβαρό σαν σύνολο χαρακτηριστικών είναι μόνο το Kuga, τόσο από αυτά τα 3, όσο και από πολλά άλλα. Π.χ. και το Tiguan είναι μια καλή λύση αλλά πρέπει να πας στα 40+ αν θέλεις να πλησιάσεις τον εξοπλισμό του Kuga ST-Line. Το ίδιο και σε πολλά άλλα. Χώροι επίσης στο Kuga είναι μεγαλύτεροι και των 3, καθώς τα πίσω καθίσματα μετακινούνται από ελαφρώς επικλινούμενα σε όρθια οπότε ο χώρος των αποσκευών πάει στα 460 ενώ το Qashqai έχει 430. Αγόρασα το Kuga ST-Line βενζίνη, αυτόματο, τετρακίνηση 182 άλογα. Εκπληκτικό σε όλα, εκτός από την κατανάλωση που η Ford κοροιδεύει αβέρτα. Μέση κατανάλωση ταξιδίου 9.5 με 120χλμ και μέσα στην πόλη ανάλογα με την περιοχή, ανηφόρες κλπ, έως και 14 κύκλος πόλης. Αν το παραβλέψετε και είστε αποφασισμένοι όπως και εγώ, είναι η καλύτερη αγορά στην κατηγορία των SUV, εξαιρουμένων των SUV της premium κατηγορίας (BMW, Mercedes, Volvo, Audi κλπ). Δεν έχω οδηγήσει πιο καλοτάξιδο SUV, και έχω νοικιάσει πολλά, πριν αγοράσω αυτό. Σημαντικό επίσης, το γεγονός ότι η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη της αγοράς σε όλα τα μέρη. 4ο Ford επίσης, το παλαιότερο το έχω ακόμα, ένα Fusion του 2003, που ξεχνάω να αλλάξω λάδια, οπότε κάτι λέει για την ποιότητα κατασκευής. Ελπίζω να σας βοήθησα.