Ξεδιπλώνοντας τις αρετές τους στο δρόμο, αντιλαμβάνεσαι πως τα 3 μοντέλα έχουν διαφορετικό προφίλ, με το Ford Kuga να κυνηγά την οδηγική απόλαυση εvτός και εκτός δρόμου, το Qashqai να επικεντρώνεται στην ποιότητα κύλισης, ενώ το C-HR συμφιλιώνεται περισσότερο με τις αστικές ανάγκες και ισορροπεί ανάμεσα σε άνεση και απόλαυση.
Οδηγικά λoιπόν το Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα γεμίζοντας τον οδηγό του και παρακινώντας τον να κινηθεί σβέλτα παρά το crossover της «κατασκευής». Θα στρίψει ουδέτερα με μικρές κλίσεις χάρη στο «επικοινωνιακό» τιμόνι του και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που το ευνοεί, τόσο στον τρόπο που μεταφέρει τον όγκο του και απορροφούνται οι πιέσεις, όσο και στις εκτός δρόμου εξορμήσεις του. Εκεί βέβαια καθοριστικό ρόλο παίζουν και τα 201 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Το τίμημα ωστόσο της σπορτίφ συμπεριφοράς του είναι να «χάνει» σε άνεση.
Σε αυτό τον τομέα διακρίνονται τα άλλα δύο μοντέλα του θέματος. Το Qashqai με τη νέα πιο σφιχτή ανάρτησή και το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, απορροφά αποτελεσματικά τις έντονες ανωμαλίες και περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος. Σύμμαχος του οδηγού το ασφαλές πάτημα και η πολύ καλή δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί στην εξάλειψη των θορύβων, τα οποία ορίζουν μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Αντίστοιχα και το C-HR διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει στο δρόμο, με την ανάρτηση να αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου και χωρίς να αφήνει το αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, ενώ το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε παρακινούν να ανεβάσεις ρυθμό. Παράλληλα το set-up του είναι διαμορφωμένο κυρίως για ασφάλτινες διαδρομές και αστικά περιβάλλοντα με το μικρότερο κύκλο στροφής (10,4 δλ.). Τέλος εξαιρετικά αποδείχτηκαν και τα φρένα του (100-0 χλμ./ώρα σε 35,5 μ.).
Από τα 3 μόνο το Kuga δικαιολογεί τη φήμη του. Το Qashqai είναι μέτριο οδηγικά, κακή ποιότητα βαφής (πολύ φανοποιείο θα το δείτε), και τετρακίνηση μόνο στο diesel. Η καλύτερη έκδοση βενζίνης είναι προσθιοκίνητη και πολύ πιο ακριβή από το τετρακίνητο, αυτόματο Kuga βενζίνης, με υπερπλούσιο εξοπλισμό. Το Toyota, είναι άκυρο στη σύγκριση εδώ, καθώς είναι μικρότερης κατηγορίας SUV, και θα συγκρινόταν μόνο με το Ecosport και το Juke. Το Kuga και το Qashqai συγκρίνονται μόνο με το RAV4, καθώς αυτή είναι η σωστή κατηγορία για την Toyota.
Μιας και το συγκρίνατε, το Toyota όταν έψαχνα για SUV για την Ελλάδα, δε με συγκίνησε, καθώς οδηγικά είναι ελαφρώς ψόφιο, έχει μικρούς χώρους για 4μελή οικογένεια και είναι αρκετά εφετζίδικο μέσα για τον μέσο 40άρη και πιστεύω απευθύνεται σε νεότερο κοινό.
Συμπέρασμα και καθώς κοίταξα πολλά SUV της κατηγορίας και πριν πάρω(Peugeot, Nissan, Huyndai, Kia, Opel, Renault, Suzuki), κατέληξα ότι value for money, οδηγικά απολαυστικό, εργονομικό, ποιοτικό και στιβαρό σαν σύνολο χαρακτηριστικών είναι μόνο το Kuga, τόσο από αυτά τα 3, όσο και από πολλά άλλα. Π.χ. και το Tiguan είναι μια καλή λύση αλλά πρέπει να πας στα 40+ αν θέλεις να πλησιάσεις τον εξοπλισμό του Kuga ST-Line. Το ίδιο και σε πολλά άλλα. Χώροι επίσης στο Kuga είναι μεγαλύτεροι και των 3, καθώς τα πίσω καθίσματα μετακινούνται από ελαφρώς επικλινούμενα σε όρθια οπότε ο χώρος των αποσκευών πάει στα 460 ενώ το Qashqai έχει 430.
Αγόρασα το Kuga ST-Line βενζίνη, αυτόματο, τετρακίνηση 182 άλογα. Εκπληκτικό σε όλα, εκτός από την κατανάλωση που η Ford κοροιδεύει αβέρτα. Μέση κατανάλωση ταξιδίου 9.5 με 120χλμ και μέσα στην πόλη ανάλογα με την περιοχή, ανηφόρες κλπ, έως και 14 κύκλος πόλης. Αν το παραβλέψετε και είστε αποφασισμένοι όπως και εγώ, είναι η καλύτερη αγορά στην κατηγορία των SUV, εξαιρουμένων των SUV της premium κατηγορίας (BMW, Mercedes, Volvo, Audi κλπ).
Δεν έχω οδηγήσει πιο καλοτάξιδο SUV, και έχω νοικιάσει πολλά, πριν αγοράσω αυτό.
Σημαντικό επίσης, το γεγονός ότι η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη της αγοράς σε όλα τα μέρη. 4ο Ford επίσης, το παλαιότερο το έχω ακόμα, ένα Fusion του 2003, που ξεχνάω να αλλάξω λάδια, οπότε κάτι λέει για την ποιότητα κατασκευής.
Ελπίζω να σας βοήθησα.
Από τα 3 μόνο το Kuga δικαιολογεί τη φήμη του. Το Qashqai είναι μέτριο οδηγικά, κακή ποιότητα βαφής (πολύ φανοποιείο θα το δείτε), και τετρακίνηση μόνο στο diesel. Η καλύτερη έκδοση βενζίνης είναι προσθιοκίνητη και πολύ πιο ακριβή από το τετρακίνητο, αυτόματο Kuga βενζίνης, με υπερπλούσιο εξοπλισμό. Το Toyota, είναι άκυρο στη σύγκριση εδώ, καθώς είναι μικρότερης κατηγορίας SUV, και θα συγκρινόταν μόνο με το Ecosport και το Juke. Το Kuga και το Qashqai συγκρίνονται μόνο με το RAV4, καθώς αυτή είναι η σωστή κατηγορία για την Toyota. Μιας και το συγκρίνατε, το Toyota όταν έψαχνα για SUV για την Ελλάδα, δε με συγκίνησε, καθώς οδηγικά είναι ελαφρώς ψόφιο, έχει μικρούς χώρους για 4μελή οικογένεια και είναι αρκετά εφετζίδικο μέσα για τον μέσο 40άρη και πιστεύω απευθύνεται σε νεότερο κοινό. Συμπέρασμα και καθώς κοίταξα πολλά SUV της κατηγορίας και πριν πάρω(Peugeot, Nissan, Huyndai, Kia, Opel, Renault, Suzuki), κατέληξα ότι value for money, οδηγικά απολαυστικό, εργονομικό, ποιοτικό και στιβαρό σαν σύνολο χαρακτηριστικών είναι μόνο το Kuga, τόσο από αυτά τα 3, όσο και από πολλά άλλα. Π.χ. και το Tiguan είναι μια καλή λύση αλλά πρέπει να πας στα 40+ αν θέλεις να πλησιάσεις τον εξοπλισμό του Kuga ST-Line. Το ίδιο και σε πολλά άλλα. Χώροι επίσης στο Kuga είναι μεγαλύτεροι και των 3, καθώς τα πίσω καθίσματα μετακινούνται από ελαφρώς επικλινούμενα σε όρθια οπότε ο χώρος των αποσκευών πάει στα 460 ενώ το Qashqai έχει 430. Αγόρασα το Kuga ST-Line βενζίνη, αυτόματο, τετρακίνηση 182 άλογα. Εκπληκτικό σε όλα, εκτός από την κατανάλωση που η Ford κοροιδεύει αβέρτα. Μέση κατανάλωση ταξιδίου 9.5 με 120χλμ και μέσα στην πόλη ανάλογα με την περιοχή, ανηφόρες κλπ, έως και 14 κύκλος πόλης. Αν το παραβλέψετε και είστε αποφασισμένοι όπως και εγώ, είναι η καλύτερη αγορά στην κατηγορία των SUV, εξαιρουμένων των SUV της premium κατηγορίας (BMW, Mercedes, Volvo, Audi κλπ). Δεν έχω οδηγήσει πιο καλοτάξιδο SUV, και έχω νοικιάσει πολλά, πριν αγοράσω αυτό. Σημαντικό επίσης, το γεγονός ότι η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη της αγοράς σε όλα τα μέρη. 4ο Ford επίσης, το παλαιότερο το έχω ακόμα, ένα Fusion του 2003, που ξεχνάω να αλλάξω λάδια, οπότε κάτι λέει για την ποιότητα κατασκευής. Ελπίζω να σας βοήθησα.