Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τούρμπο κινητήρα βενζίνης της οικογένειας EcoBoost έχοντας σχεδόν ίδια απόδοση με 150 ίππους και 240 Nm για το Kuga και 155 ίππους με επίσης 240 Nm ροπής για το Puma, ενώ και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με drive modes (Eco-Normal-Sport) που αλλάζει την απόκριση στο γκάζι. Η μεγάλη διαφορά φυσικά είναι πως στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για μοτέρ 1.496 κ.εκ., ενώ στο μικρό SUV της φίρμας έχουμε συνδυασμό του EcoBoost 999 κ.εκ. με ένα ήπια υβριδικό σύνολο 48V. Σαφώς και το μεγαλύτερο σύνολο είναι πιο άνετο, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και απόκριση ήδη από τις 1.200 σ.α.λ. περίπου (ακόμα και στην Εco επιλογή), ενώ εμφανίζει και ιδιαίτερα πολιτισμένη-αθόρυβη λειτουργία στις μεσαίες στροφές. Από την άλλη το ήπια υβριδικό σύνολο επωφελείται από την έξτρα ροπή των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο ενισχύει την απόκριση στις χαμηλές στροφές, όντας κορυφαίο σε αυτό τον τομέα. Από πλευράς επιδόσεων τα σχεδόν 300 κιλά λιγότερα του Puma είναι καταλυτικά, ώστε το μικρό SUV να εμφανίζεται ελαφρώς καλύτερο σε ρεπρίζ και 0-100 και το κυριότερο το ηλεκτρικό boost το μετατρέπει σε αρκετά πιο φειδωλό σε καύσιμο (7,7 λτ./100 χλμ. αντί 8,5 λτ. για το Kuga).