ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς τα πάνε στον δρόμο - Τελικό συμπέρασμα

42.517 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2023)
Πώς τα πάνε στον δρόμο - Τελικό συμπέρασμα
2 Φωτογραφίες »

Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε γιατί είναι πιο ευέλικτο το Puma στην πόλη, ωστόσο οφείλουμε να πούμε ακόμα μία φορά πως είναι το πιο fun to drive SUV (εξαιρούνται οι εκδόσεις επιδόσεων) της αγοράς. Ο συνδυασμός της σφιχτής ανάρτησης ST- Line με το άμεσο τιμόνι και το πλαίσιο διαχειρίζονται άριστα την ισχύ του μοτέρ (αντέχουν αρκετή περισσότερη) κι έτσι ακόμα και σε πιεστικές καταστάσεις δεν παρατηρούνται φαινόμενα κλίσεων, με το μπροστά μέρος να ακούει, την πρόσφυση να επιδεικνύει μεγάλα περιθώρια και την... ευχαρίστηση ακόμα μεγαλύτερα. Φυσικά ένα μεγάλο ατού άνεσης είναι το αυτόματο κιβώτιο που υπόσχεται πιο ξεκούραστα σταματά-ξεκίνα όταν θα πέσεις σε κάποιο μποτιλιάρισμα στους δρόμους της Αθήνας.

 
Το Kuga, όπως και σε κάθε άλλη του έκδοση, στο δρόμο σε πείθει απόλυτα με τα χαρακτηριστικά του και την αίσθηση που σου επιστρέφει κατά την οδήγηση, ειδικά μάλιστα στην «ST-Line» έκδοση. Οι «απλωμένες» διαστάσεις του, του χαρίζουν αποφασιστικό και άκρως στιβαρό πάτημα στο δρόμο, με παροιμιώδη ευθυβολία στον αυτοκινητόδρομο, ενώ η απόσταση από το έδαφος της «ST-Line» (178 χλστ) και η πιο σφιχτή ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα και την οδηγική αίσθηση. Η πρόσφυση «χαλαρώνει» περισσότερο τα όριά της, οι κλίσεις περιορίζονται ακόμα πιο πολύ και σε συνδυασμό με το σύστημα διεύθυνσης, που μεταφέρει γρήγορα και σωστά την πληροφόρηση, το Kuga εν μέρει θα ικανοποιήσει και τις πιο σπορτίφ ανησυχίες σου.

Συμπέρασμα

Όποια επιλογή και να κάνεις δε θα το μετανιώσεις, πρόκειται για SUV που συγκαταλέγονται στα κορυφαία των κατηγοριών τους. Αν κάνετε πολλά ταξίδια και είστε οικογενειάρχης, θα εκτιμήσετε περισσότερο την άνεση και τους χώρους του Kuga. Αν από την άλλη θέλετε ένα αυτοκίνητο να σας γεμίζει οδηγικά και σας αρέσει η «καλοπέραση», το Puma ST Line V, σας κλείνει το μάτι…

Σελίδα 1Full extra Ford Puma ή Ford Kuga στα ίδια λεφτά και άλογα;
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Συρόμενο κάθισμα από τη μία, MegaBox από την άλλη
Σελίδα 3Κινητήρες: 1.000άρης ή 1.500άρης EcoBoost;
Σελίδα 4Πώς τα πάνε στον δρόμο - Τελικό συμπέρασμα
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL