Το στιβαρό πλαίσιο του Audi Q3 Sportback και η σφιχτή ανάρτηση, ορίζουν την πιο οδηγοκεντρική προσέγγισή του απέναντι στο 3008.
Στο δρόμο υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ των δύο προτάσεων που ορίζεται και πάλι από την ταυτότητα των κατασκευαστών τους. Το Peugeot 3008 συνδυάζει την άνεση και τα σπορτίφ χαρακτηριστικά με την καλή ποιότητα κύλισης σε όλες τις συνθήκες, ενώ το Audi Q3 και ειδικά στην Sportback εκδοχή του παρουσιάζει ένα πιο ουδέτερο προφίλ.
Η άνεση βρίσκεται σε εξαιρετικά επίπεδα στο Peugeot 3008 και συνδυάζεται ιδανικά με την υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης και το χαμηλό θόρυβο, επιδεικνύοντας έτσι και σε οδηγικό επίπεδο τον premium προσανατολισμό του.
Η ανάρτησή του είναι ελάχιστα πιο σφιχτή και χάνει τη μάχη απέναντι στο κορυφαίο 3008 σε αυτό το πεδίο, από την άλλη όμως προσφέρει καλή οδηγική αίσθηση και είναι επίσης σταθερό και αποτελεσματικό στην γρήγορη οδήγηση εξαργυρώνοντας και τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων που το εφοδιάζει. Όσον αφορά τέλος την κίνηση μέσα στην πόλη, το 3008 έχει μικρότερο κύκλο στροφής (10,6 vs 11,8 μέτρα) που διευκολύνει στους ελιγμούς μέσα στα στενά parking, ενώ εκτός δρόμου επίσης έχει να παρουσιάσει καλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής όπως και απόσταση από το έδαφος.