ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας - Μετρήσεις, εξοπλισμός, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
17.021 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2025)
Η γνώμη μας - Μετρήσεις, εξοπλισμός, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά

Ναι, το ειδικό βάρος των τεσσάρων κύκλων της Audi είναι σημαντικό, αλλά πλέον το νέας γενιάς Peugeot 3008 έχει μπει στην κατηγορία των premium οικογενειακών SUV και καταφέρει να ξεπεράσει το Q3, το μοντέλο που δημιούργησε την κατηγορία όσον αφορά στο premium ύφος. Το Peugeot 3008 κερδίζει το Audi Q3 σε σχεδίαση, χώρους επιβατών, κατανάλωση, αίσθηση ποιότητας, οδηγική αίσθηση, εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, ηχομόνωση και τιμή-εξοπλισμό, αφήνοντας στο Q3 το καλύτερο 0-100-0 χλμ..
 
Peugeot 3008
+ Σχεδίαση, ποιότητα και αίσθηση πολυτέλειας καμπίνας, τεχνολογία, λειτουργία κινητήρα, οδική συμπεριφορά και άνεση ανάρτησης, ποιότητα κύλισης, χώροι, θόρυβος στο ταξίδι
- Ορατότητα προς τα πίσω, λίγα συνολικά χλμ. εγγύησης

Audi Q3 Sportback
+ Πολυτέλεια, κινητήρας-κιβώτιο, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, hi-tech διάκοσμος, απόδοση φρένων, χώρος αποσκευών
- Κατανάλωση, τιμή, χώρος για πίσω επιβάτες, θόρυβος στο ταξίδι, κύκλος στροφής
 

Μάρκα/Μοντέλο Audi Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150 PS     Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 136 PS
Εγγύηση (χρόνια) 4 5
Έκδοση εξοπλισμού Inspire Plus Allure
Τιμή    
*Η τιμή ανανεώνεται, κάθε μήνα, βάσει του τρέχοντος καταλόγου της μάρκας
Εξοπλισμός Ανεσης
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition
Όχι Όχι
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός
2-zone 2-zone
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός Ναι Ναι
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω Ναι Ναι
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες Ναι Ναι
Θερμαινόμενοι καθρέπτες Ναι Ναι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι Ναι
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry
Ναι Ναι
Προβολείς ομίχλης Ναι Όχι
Αισθητήρες παρκαρίσματος Ναι Ναι
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας
Ναι Ναι
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών
Όχι Όχι
Υαλοκαθαριστήρας πίσω Ναι Ναι
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής
Ναι Ναι
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου
LED LED
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα)
Ναι Ναι
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα)
Ναι Όχι
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργία corner assist
Όχι Όχι
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Ναι Ναι
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
Ναι Ναι
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού
Ναι Ναι
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control
Ναι Ναι
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού Ναι Ναι
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού Όχι Όχι
Θερμαινόμενα καθίσματα Όχι Όχι
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα Ναι Ναι
Σπορ καθίσματα Όχι Όχι
Δερμάτινες επενδύσεις Όχι Όχι
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος
Ναι Ναι
Διάσταση Ελαστικών 235/55 R18 225/55 R19
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα
Κιτ επισκευής Κιτ επισκευής
Ηλιοροφή Όχι Όχι
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες)
10,1" 9,7"
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας
Ναι Ναι
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation
Όχι Ναι
 
Εξοπλισμός Ασφάλειας
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP
Ναι Ναι
Αερόσακοι σύνολο 6 6
Αερόσακος οδηγού 1 1
Αερόσακος συνοδηγού 1 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2 2
Αερόσακος κεφαλής 2 2
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν)
Ναι Ναι
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα
Ναι Ναι
Συναγερμός Ναι Όχι
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist
Ναι Ναι
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist
Ναι Ναι
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος
Ναι Ναι
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου
Όχι Όχι
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ.
Ναι Ναι
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού
Ναι Ναι
 
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα Continental SportContact 6 Michelin e-Primacy
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση 255 225
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,3 10,2
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 35 38
0-400 μέτρα (δλ.) 16,8 17,3
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) 135,1 130,8
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,2 5,3
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 6,7 7,1
Θόρυβος στα 100 (db) 67,8 65,4
Θόρυβος στα 120 (db) 703 67,8
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 10,5 6,8
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
6,9 5,5
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 9,2 7,2
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
841 1.000
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,39 1,43
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,43 1,45
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 18,2 20
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 1,2 6,5
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
530 520
 
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Μήκος (μέτρα) 4,5 4,54
Πλάτος (μέτρα) 1,84 1,9
Ύψος (μέτρα) 1,57 1,64
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,68 2,74
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 58 55
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
- 19,8
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) 1605 1648
 
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά 1.498 1.199
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
150 136
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 5.000 5.500
Ροπή (Nm) 250 230
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 1.500 1.750
Κύλινδροι 4 3
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4 4
Διάταξη εκκεντροφόρων 2E 2E
Τροφοδοσία Αμεσος Ψεκασμός + Turbo Αμεσος Ψεκασμός + Turbo
 
Ανάρτηση
Ανάρτηση εμπρός Γόνατα Μακ Φέρσον Γόνατα Μακ Φέρσον
Ανάρτηση πίσω Πολλαπλών συνδέσμων Ημιάκαμπτος άξονας
 
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
EU6 EU6
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) 6,5 5,5
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
149 125
 
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή)
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής)
11,8 10,6
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ)
750 -
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ)
2.000 1.200
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες)
19,9 18,7
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες)
16,7 25,7
 
Αξιολογήσεις AutoΤρίτη
Κατανάλωση-ρύποι 7 9
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα 10 10
Παθητική Ασφάλεια 10 10
Value For Money 5 6
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών 7 9
Κινητήρας-επιδόσεις 10 9
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία 9 10
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα 9 10
Μεταπωλητική Αξία 9 9
Οδική Συμπεριφορά 9 9
Αισθηση πολυτέλειας 90% 90%
Τελική βαθμολογία 161 179

Σελίδα 1Γιατί η Peugeot με το 3008 έχει ξεπεράσει την Audi με το Q3;
Σελίδα 2Εμφάνιση: Εντυπωσιακό το 3008, κομψό το Q3 Sportback
Σελίδα 3Εσωτερικό - Xώροι: Τυπικά premium του Q3, εξέλιξη του όρου από το 3008
Σελίδα 4Κινητήρες - Επιδόσεις: 14 παραπάνω άλογα το Q3 Sportback, παρόμοιες ρεπρίζ
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: 'Aνετο και σπορτίφ το 3008, ουδέτερο το Q3 Sportback
Σελίδα 6Τιμή - Εξοπλισμός: Καλύτερο στο value for money το 3008
Σελίδα 7Η γνώμη μας - Μετρήσεις, εξοπλισμός, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
JEEP