
Ναι, το ειδικό βάρος των τεσσάρων κύκλων της Audi είναι σημαντικό, αλλά πλέον το νέας γενιάς Peugeot 3008 έχει μπει στην κατηγορία των premium οικογενειακών SUV και καταφέρει να ξεπεράσει το Q3, το μοντέλο που δημιούργησε την κατηγορία όσον αφορά στο premium ύφος. Το Peugeot 3008 κερδίζει το Audi Q3 σε σχεδίαση, χώρους επιβατών, κατανάλωση, αίσθηση ποιότητας, οδηγική αίσθηση, εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, ηχομόνωση και τιμή-εξοπλισμό, αφήνοντας στο Q3 το καλύτερο 0-100-0 χλμ..
Peugeot 3008
+ Σχεδίαση, ποιότητα και αίσθηση πολυτέλειας καμπίνας, τεχνολογία, λειτουργία κινητήρα, οδική συμπεριφορά και άνεση ανάρτησης, ποιότητα κύλισης, χώροι, θόρυβος στο ταξίδι
- Ορατότητα προς τα πίσω, λίγα συνολικά χλμ. εγγύησης
Audi Q3 Sportback
+ Πολυτέλεια, κινητήρας-κιβώτιο, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, hi-tech διάκοσμος, απόδοση φρένων, χώρος αποσκευών
- Κατανάλωση, τιμή, χώρος για πίσω επιβάτες, θόρυβος στο ταξίδι, κύκλος στροφής
Μάρκα/Μοντέλο | Audi Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150 PS | Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 136 PS | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 4 | 5 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | Inspire Plus | Allure | ||||
Τιμή | ||||||
*Η τιμή ανανεώνεται, κάθε μήνα, βάσει του τρέχοντος καταλόγου της μάρκας | ||||||
Εξοπλισμός Ανεσης | ||||||
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition | Όχι | Όχι | ||||
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός | 2-zone | 2-zone | ||||
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | Ναι | Ναι | ||||
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | Ναι | Ναι | ||||
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | Ναι | Ναι | ||||
Θερμαινόμενοι καθρέπτες | Ναι | Ναι | ||||
Κεντρικό κλείδωμα | Ναι | Ναι | ||||
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry | Ναι | Ναι | ||||
Προβολείς ομίχλης | Ναι | Όχι | ||||
Αισθητήρες παρκαρίσματος | Ναι | Ναι | ||||
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας | Ναι | Ναι | ||||
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών | Όχι | Όχι | ||||
Υαλοκαθαριστήρας πίσω | Ναι | Ναι | ||||
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής | Ναι | Ναι | ||||
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου | LED | LED | ||||
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα) | Ναι | Ναι | ||||
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) | Ναι | Όχι | ||||
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργία corner assist | Όχι | Όχι | ||||
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι | Ναι | Ναι | ||||
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών | Ναι | Ναι | ||||
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού | Ναι | Ναι | ||||
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control | Ναι | Ναι | ||||
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | Ναι | Ναι | ||||
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | Όχι | Όχι | ||||
Θερμαινόμενα καθίσματα | Όχι | Όχι | ||||
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | Ναι | Ναι | ||||
Σπορ καθίσματα | Όχι | Όχι | ||||
Δερμάτινες επενδύσεις | Όχι | Όχι | ||||
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος | Ναι | Ναι | ||||
Διάσταση Ελαστικών | 235/55 R18 | 225/55 R19 | ||||
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα | Κιτ επισκευής | Κιτ επισκευής | ||||
Ηλιοροφή | Όχι | Όχι | ||||
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) | 10,1" | 9,7" | ||||
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας | Ναι | Ναι | ||||
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation | Όχι | Ναι | ||||
Εξοπλισμός Ασφάλειας | ||||||
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP | Ναι | Ναι | ||||
Αερόσακοι σύνολο | 6 | 6 | ||||
Αερόσακος οδηγού | 1 | 1 | ||||
Αερόσακος συνοδηγού | 1 | 1 | ||||
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 | 2 | ||||
Αερόσακος κεφαλής | 2 | 2 | ||||
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν) | Ναι | Ναι | ||||
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα | Ναι | Ναι | ||||
Συναγερμός | Ναι | Όχι | ||||
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist | Ναι | Ναι | ||||
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist | Ναι | Ναι | ||||
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος | Ναι | Ναι | ||||
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου | Όχι | Όχι | ||||
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. | Ναι | Ναι | ||||
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού | Ναι | Ναι |
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | Continental SportContact 6 | Michelin e-Primacy | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 255 | 225 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,3 | 10,2 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35 | 38 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 16,8 | 17,3 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 135,1 | 130,8 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,2 | 5,3 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,7 | 7,1 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 67,8 | 65,4 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 703 | 67,8 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 10,5 | 6,8 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,9 | 5,5 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 9,2 | 7,2 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 841 | 1.000 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,39 | 1,43 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,43 | 1,45 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 18,2 | 20 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 1,2 | 6,5 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) | 530 | 520 |
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,5 | 4,54 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | 1,9 | ||||
Ύψος (μέτρα) | 1,57 | 1,64 | ||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,68 | 2,74 | ||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 58 | 55 | ||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | - | 19,8 | ||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1605 | 1648 | ||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1.498 | 1.199 | ||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 136 | ||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5.000 | 5.500 | ||||
Ροπή (Nm) | 250 | 230 | ||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1.500 | 1.750 | ||||
Κύλινδροι | 4 | 3 | ||||
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 | 4 | ||||
Διάταξη εκκεντροφόρων | 2E | 2E | ||||
Τροφοδοσία | Αμεσος Ψεκασμός + Turbo | Αμεσος Ψεκασμός + Turbo | ||||
Ανάρτηση | ||||||
Ανάρτηση εμπρός | Γόνατα Μακ Φέρσον | Γόνατα Μακ Φέρσον | ||||
Ανάρτηση πίσω | Πολλαπλών συνδέσμων | Ημιάκαμπτος άξονας | ||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,5 | 5,5 | ||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 149 | 125 | ||||
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής) | 11,8 | 10,6 | ||||
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) | 750 | - | ||||
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) | 2.000 | 1.200 | ||||
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες) | 19,9 | 18,7 | ||||
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες) | 16,7 | 25,7 |
Αξιολογήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Κατανάλωση-ρύποι | 7 | 9 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα | 10 | 10 | ||||
Παθητική Ασφάλεια | 10 | 10 | ||||
Value For Money | 5 | 6 | ||||
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών | 7 | 9 | ||||
Κινητήρας-επιδόσεις | 10 | 9 | ||||
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία | 9 | 10 | ||||
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα | 9 | 10 | ||||
Μεταπωλητική Αξία | 9 | 9 | ||||
Οδική Συμπεριφορά | 9 | 9 | ||||
Αισθηση πολυτέλειας | 90% | 90% | ||||
Τελική βαθμολογία | 161 | 179 |
Σελίδα 1 | Γιατί η Peugeot με το 3008 έχει ξεπεράσει την Audi με το Q3; |
Σελίδα 2 | Εμφάνιση: Εντυπωσιακό το 3008, κομψό το Q3 Sportback |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό - Xώροι: Τυπικά premium του Q3, εξέλιξη του όρου από το 3008 |
Σελίδα 4 | Κινητήρες - Επιδόσεις: 14 παραπάνω άλογα το Q3 Sportback, παρόμοιες ρεπρίζ |
Σελίδα 5 | Οδική συμπεριφορά: 'Aνετο και σπορτίφ το 3008, ουδέτερο το Q3 Sportback |
Σελίδα 6 | Τιμή - Εξοπλισμός: Καλύτερο στο value for money το 3008 |
Σελίδα 7 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, εξοπλισμός, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |