Είναι αλήθεια πως η Toyota άργησε να μπει στο χορό των B-SUV, αλλά με το Yaris Cross το έκανε εμφατικά.
Είναι αλήθεια πως η Toyota άργησε να μπει στο χορό των B-SUV, αλλά με το Yaris Cross το έκανε εμφατικά. Το Yaris Cross κουβαλά τη «βαριά» κληρονομιά του ονόματος Yaris, χωρίς όμως να είναι απλά ψηλότερη εκδοχή του κατά συρροή best seller της ελληνικής αγοράς. Μιλάμε για ένα νέο, διαφορετικό μοντέλο που μπήκε φορτσάτο στην πιο hot κατηγορία της εποχής και αυτό το καταλαβαίνει κανείς από τη σχεδίαση και μόνο.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, το γνώριμο πολυλειτουργικό τιμόνι του Yaris δίνει και πάλι το παρών, έχοντας πίσω του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία οθόνη αφής 7 ιντσών για το infotainment. Σημαντικό «όπλο» του Yaris Cross η πληρότητα εξοπλισμού από την βασική κιόλας έκδοση, (αυτόματος κλιματισμός, πλήρης σουίτα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, κάμερα παρκαρίσματος, 16άρες ζάντες αλουμινίου κ.ά.). Όσον αφορά τους χώρους, το ιαπωνικό B-SUV έχει πορτ-μπαγκάζ 397 λτ..
Το νέο Yaris Cross διατίθεται είτε με έναν ατμοσφαιρικό 1.500άρη κινητήρα 125 ίππων, είτε με το τελευταίας γενιάς υβριδικό σύστημα των 116 ίππων, που είναι απίστευτα οικονομικό σε κατανάλωση (δείτε σχετικά στην αναλυτική δοκιμή). Σημαντικό πλεονέκτημα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό είναι πως το υβριδικό Yaris Cross είναι διαθέσιμο και σε 4κίνητη έκδοση (διαβάστε εδώ τη δοκιμή) κατά την οποία ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα εμπλέκεται όταν οι συνθήκες το απαιτούν, π.χ. στο χιόνι, στο σαθρό έδαφος ή σε εκκίνησης σε ανηφόρα. Τον τρόπο λειτουργίας και τις τεχνικές λεπτομέρειες μπορείτε να τις διαβάσετε κάνοντας κλικ εδώ.