H Corolla Cross ήρθε για να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο C-HR (7 εκατ. μεγαλύτερη) και στο RAV4 (-14 εκατ. μικρότερη).
Είναι το νεότερο μέλος στην SUV οικογένεια της Toyota και ήρθε για να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο C-HR (7 εκατ. μεγαλύτερη) και στο RAV4 (-14 εκατ. μικρότερη). Όπως και στην περίπτωση του Yaris Cross, έτσι και εδώ παρά την χρήση του θρυλικού ονόματος Corolla έχουμε να κάνουμε με ένα ολοκαίνουργιο SUV, με δική του σχεδιαστική ταυτότητα και νέα υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Mάλιστα στην Corolla Cross έγινε το λανσάρισμα της νέας πέμπτης γενιάς του υβριδικού συστήματος κίνησης με νέες μπαταρίας και καλύτερη απόδοση, το οποίο προσφέρεται σε δικινήτη και τετρακίνητη έκδοση. Στη δικίνητη εκδοχή, το υβριδικό σύστημα έχει συνολική ισχύ στα 197 άλογα, ενώ στην τετρακίνητη εκδοχή (διαβάστε εδώ την πλήρη δοκιμή), η Corolla Cross επωφελείται από το «έξυπνο» σύστημα AWD-i, που έχει έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ο οποίος παράγει ισχύ 42 ίππων.
Στην καμπίνα, μια high definition οθόνης αφής 10,5 ιντσών δεσπόζει ψηλά στο κέντρο του λιτού σε σχεδίαση ταμπλό», ενώ συναντάμε και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που ενσωματώνει πολλαπλές ενδείξεις και παραμετροποιείται ανάλογα με τα γούστα του οδηγού. Στην πράξη η Corolla Cross εντυπωσιάζει με την οικονομία καυσίμου, την αποτελεσματικότητα σε όλες τις συνθήκες και την πρακτικότητά της.