Το C-HR έγινε το πρώτο μικρομεσαίο SUV της Toyota.
Το C-HR έγινε το πρώτο μικρομεσαίο SUV της Toyota. Βασισμένο στο αιχμηρό του design και στη κουπέ αισθητική, στα σπορτίφ οδηγικά του χαρακτηριστικά, αλλά και στην οικονομία που προσφέρει το υβριδικό σύστημα κίνησης, έγινε με το καλημέρα best seller στην ελληνική αγορά. Φουτουριστικό σχεδιασμό συναντάμε και στην καμπίνα του C-HR, η οποία ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ hi-tech και εργονομικών προδιαγραφών που θέτουν όλα τα μοντέλα της Toyota. Ειδικά στην περίπτωση του C-HR, στεκόμαστε και στην συνολική απτή ποιότητα των μαλακών υλικών που δίνουν μία premium αίσθηση. Είναι αλήθεια πως η περιορισμένη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (ισοσκελίζεται από τις μικροαποθηκευτικές θέσεις για αντικείμενα στο εσωτερικό) και η «κλειστοφοβική» αίσθηση που προκαλούν τα πολύ μικρά πίσω παράθυρα (ο χώρος είναι άνετος σε κάθε περίπτωση), είναι στοιχεία που θα πρέπει στη νέα γενιά να διορθωθούν.
Φουτουριστικό σχεδιασμό συναντάμε και στην καμπίνα του C-HR, η οποία ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ hi-tech και εργονομικών προδιαγραφών που θέτουν όλα τα μοντέλα της Toyota.
Σχετικά με τις επιλογές κινητήρα, το C-HR διατίθεται σε δύο αυτοφορτιζόμενες εκδόσεις κινητήρα 122 και 184 ίππων, οι οποίες και εγγυώνται εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης, ειδικά εντός αστικού περιβάλλοντος. Φυσικά πιο δημοφιλής είναι η έκδοση με τα 122 άλογα, που βασίζεται σε κινητήρα 1,8 λτ., την πλήρη δοκιμή της οποίας μπορείτε να διαβάσετε κάνοντας κλικ εδώ.