ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σκοπός της 2ης γενιάς υβριδικών της Toyota ήταν να αποκατασταθεί η ισορροπία μεταξύ βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα.

Hybrid Synergy Drive (HSD)

2003 - 2η γενιά (2003-2009)

9.240 Επισκέψεις στο άρθρο

Η 2η γενιά του υβριδικού συστήματος κίνησης, γνωστού ως Hybrid Synergy Drive (HSD), ήρθε μαζί με το δεύτερης γενιάς Prius το 2003. Σκοπός αυτού του συστήματος ήταν να αποκατασταθεί η ισορροπία μεταξύ βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα. Έτσι, αντί να βασίζεται στον κινητήρα βενζίνης για να παράγει κορυφαία απόδοση, με τον ηλεκτρικό κινητήρα ως βοηθητικό, το HSD αύξησε την εμβέλεια και τη χρήση του ηλεκτρικού κινητήρα για να εστιάσει στην ισχυρότερη απόδοση. Με 72 άλογα από τον βενζινοκινητήρα και 45 από τον ηλεκτροκινητήρα, είχε βελτιωμένες επιδόσεις, με την μέση κατανάλωση να πέφτει στα 3,6 λτ./100 χλμ και τις εκπομπές CO2 στα 104 γρ./100 χλμ. Χαρακτηρίστηκε από βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα, ελαφρύτερες, αλλά μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες, το πρώτο ηλεκτρικό Air Condition και κυρίως η επιλογή για αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για περίπου 2 χλμ..

Ξέρετε ότι;
Από την αρχή και μέχρι σήμερα ο θερμικός κινητήρας του υβριδικού συστήματος λειτουργεί με κύκλο Atkinson, όπου οι φάσεις συμπίεσης και εκτόνωσης δεν είναι «συμμετρικές» καθώς υπάρχει βραδυπορία στο κλείσιμο των βαλβίδων καθυστερώντας την συμπίεση. Aρα έχουμε μεγαλύτερη εκτόνωση -με μικρότερη συμπίεση- και η θερμοκρασία των καυσαερίων είναι μικρότερη σε σχέση με τους κινητήρες κλασσικού κύκλου Otto.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
skoda