4 Φωτογραφίες »
Παρόμοιο σε μεγάλο βαθμό είναι το εσωτερικό των smart #1 και smart #3 (οθόνη 12,8 ιντσών, πίνακας οργάνων 9,2 ιντσών), με τους πιο παρατηρητικούς να βλέπουν τους... αλά Mercedes κυκλικούς αεραγωγούς που έχει το #3.
Ίδιους κινητήρες & μπαταρίες, το smart #1 έχει δύο παραπάνω εξοπλιστικές εκδόσεις
Τα smart #1 και smart #3 μοιράζονται τα ίδια μηχανολογικά μέρη και την ίδια πλατφόρμα Sustainable Experience Architecture (SEA) της κινεζικής Geely. Με λίγα λόγια, έχουν ίδιους ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται μία έκδοση 272 ίππων και 343 Nm ροπής με κίνηση στους πίσω τροχούς (Pro) και έπειτα δύο τετρακίνητες εκδόσεις. Η πρώτη αποδίδει 368 άλογα με 543 Nm ροπής (Pulse) και η δεύτερη (BRABUS) φέρει ηλεκτροκινητήρα 428 αλόγων με 543 Nm ροπής.Ως προς τις συστοιχίες μπαταριών, σε αμφότερα βλέπουμε τεχνολογίες LFP (φωσφόρου, λιθίου, σιδήρου) 49 kWh ή NCM (νικέλιο, κοβάλτιο, μαγγάνιο) με χωρητικότητα 66 kWh. Η μικρή μπαταρία συναντάται μόνο στις εκδόσεις Pro, με την θεωρητική αυτονομία στα 310 και 325 χλμ. για #1 και #3, αντίστοιχα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της smart, το #3 έχει μεγαλύτερη εργοστασιακή αυτονομία στις αντίστοιχες εκδόσεις, αξιοποιώντας την πολύ καλή αεροδυναμική του.
Στο smart #1 υπάρχουν δύο παραπάνω εξοπλιστικές εκδόσεις ονομασίας Pure και Pure+ με 272 άλογα και μπαταρία 49 και 66 kWh, αντίστοιχα. Εδώ υπάρχει On-Board φορτιστής 7,4 kW, με αρχική τιμή στα 28.010 ευρώ. Όσον αφορά το smart #3, ξεκινά από τα 31.900 ευρώ.
Νο.1 οθόνη στην κατηγορία & συρόμενα καθίσματα για το smart #1 - Πιο Mercedes εσωτερικό το #3
Στο εσωτερικό, η μεγάλη εικόνα των δύο αυτοκινήτων είναι ουσιαστικά ίδια. Δεσπόζει η οθόνη αφής 12,9 ιντσών για το infotainment (μεγαλύτερη σε ολόκληρη την κατηγορία των μικρών SUV για το smart #1) και ψηφιακός πίνακα οργάνων 9,2 ιντσών. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει οριζόντια διάταξης σχεδίασης, ενώ λιγοστά είναι τα φυσικά πλήκτρα. Οι πιο παρατηρητικοί θα δουν πως το smart #3 θυμίζει περισσότερο Mercedes ελέω των κλασικών στρογγυλών αεραγωγών, όταν στο #1 έχουν μακρόστενη διάταξη.Από εκεί και πέρα, το smart #1 έχει και συρόμενα πίσω καθίσματα που αν τραβηχτούν μπροστά, το πορτ-μπαγκάζ φτάνει στα 411 λτ., περιορίζοντας αντίστοιχα το χώρο για τους πίσω επιβάτες. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν μικρό χώρο 15 λτ. για τα καλώδια, με το #3 να έχει μεγαλύτερους χώρους (φάρδος πίσω καθίσματος στα 1.385 χλστ.).
Σελίδα 1 | Η γκάμα αυτοκινήτων της smart: Τι πρέπει να ξέρω για τα #1, #3 και #5; |
Σελίδα 2 | smart #1 Vs smart #: Πού διαφέρουν & πού μοιάζουν; |
Σελίδα 3 | smart #5: Στην Ελλάδα την άνοιξη το μεγαλύτερο ever smart με τις 3+1 οθόνες |