Εσωτερικό: Ποιοτικό προβάδισμα για το 208, χωροταξικό για το i20
Εντυπωσιακή σε κάθε πτυχή της η καμπίνα του 208. Προσεγμένα υλικά, premium ύφος και ο hi-tech χαρακτήρας συνθέτουν το παζλ. Θα θέλαμε όμως να είναι πιο ευρύχωρη.
Χωρίς αμφιβολία το Peugeot 208 διαθέτει το πιο εντυπωσιακό εσωτερικό συνδυάζοντας την premium αίσθηση ποιότητας με το μοντέρνο σχεδιασμό της φιλοσοφίας i-cockpit με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και την οδηγοκεντρική κονσόλα. Ο (έξτρα) ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων (κάποια αναστήματα θα δουν το τιμόνι να «κόβει» μέρος του), οι διακόπτες τύπου πιάνο και φυσικά η οθόνη αφής (έως 10 ίντσες, ανάλογα την έκδοση) του infotainment δένουν αρμονικά μεταξύ τους και αποτελούν το κερασάκι στην αντικειμενικά εξαιρετική εικόνα της καμπίνας του γαλλικού μικρού.
Trendy εικόνα αποπνέει και το εσωτερικό του C3 με την 7άρα οθόνη αφής και την οριζόντια πρακτική θήκη να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά καλοφινιρισμένα και γεροδεμένα.
Προσεγμένο ποιοτικά είναι και το εσωτερικό του «αδερφού» Opel Corsa με χρήση μαλακού υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό. Σχεδιαστικά είναι πιο συγκρατημένο με πιο καθαρές γραμμές και πιο αναμενόμενη εργονομία, ενώ η οθόνη αφής, που έχει επίσης κλίση προς τον οδηγό είναι άριστα ενσωματωμένη μέσα στο ταμπλό.
Το Toyota Yaris επίσης χαρακτηρίζεται από μοντέρνο design, ξεχωριστή πρακτικότητα και κορυφαία εργονομία. Στο πάνω μέρος του ταμπλό συναντάμε φλοίδα από μαλακό υλικό, με την ποιότητα κατασκευής γενικότερα να ικανοποιεί. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, ενώ το high-tech αέρα του συμπληρώνει η απεικόνιση για τη ροή ενέργειας στο υβριδικό σύστημα.
Ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25ΆΆ μαζί με την οθόνη των 8ΆΆ αποτελούν τους πυλώνες της digital υπογραφής στο εσωτερικό του i20, που έως ένα βαθμό καλύπτει τα σκληρά και κάπως φτηνά σε υφή πλαστικά του ταμπλό. Ο διάκοσμος παρουσιάζει ενδιαφέρον λόγω της οριζόντιας γρίλιας που χωρίζει το ταμπλό από άκρη σε άκρη, ενώ από πλευράς κατασκευής, θα συναντήσουμε σκληρά πλαστικά με καλό επιμέρους φινίρισμα και συναρμογή.
Σκληρά, αλλά προσεκτικά φινιρισμένα, πλαστικά χαρακτηρίζουν και την καμπίνα του C3 που έχει αρκετά νεανικό ύφος και trendy διάκοσμο. Διαθέτει 7άρα οθόνη infotainment, ενώ αισθητικά ξεχωρίζει χάρη στα ιδιαίτερα μοτίβα της τετραγωνισμένης αισθητικής (π.χ. αεραγωγοί).
Χώροι επιβατών και αποσκευών
Χωροταξικά τώρα, το i20 εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μεγαλύτερό του μεταξόνιο για να προσφέρει την πιο ευρύχωρη καμπίνα και το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ (352 λτ.). Παρά το πιο compact μήκος του, το Yaris έχει το δεύτερο καλύτερο χώρο για τα γόνατα, υστερεί όμως σε χώρο αποσκευών, τη στιγμή που τα C3 και 208 είναι τα πιο στριμόκωλα για τους πίσω. Το Corsa υστέρει σε πλάτος καμπίνας, αλλά έχει ικανοποιητικό χώρο για τα γόνατα των πίσω και 309 λτ. για τις αποσκευές.Σελίδα 1 | Η κόντρα των best sellers μικρών: Opel Corsa, Toyota Yaris, Citroen C3, Peugeot 208 ή Hyundai i20; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Ποιοτικό προβάδισμα για το 208, χωροταξικό για το i20 |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Βασιλιάς οικονομίας το Yaris Hybrid |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Το καθένα με τον τρόπο του |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |