Το Yaris θα κινηθεί με ρεύμα για αρκετή ώρα μέσα στην πόλη, με τη μέση κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες να μην ξεπερνάει τα 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες θα κάψει 4,2 λτ..
Το υβριδικό σύστημα του Yaris προφανώς και του δίνει μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα στον τομέα της κατανάλωσης, συγκριτικά με τα άλλα 4 μοντέλα, που δεν έχουν καν κάποια μορφής εξηλεκτρισμό (μόνο το i20 προσφέρεται και με 48V ήπια υβριδικό σύστημα). Χάρη στους 116 συνδυαστικούς ίππους του 3κύλινδρου ατμοσφαιρικού 1,5 λτ. κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα, το Yaris θα κινηθεί με ρεύμα για αρκετή ώρα μέσα στην πόλη, έχοντας δυνατότητα ηλεκτροκίνησης μέχρι και τα 130 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες να μην ξεπερνάει τα 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες θα κάψει 4,2 λτ.. Ζωηρές είναι οι επιδόσεις του και συγκριτικά είναι το πιο σβέλτο στο προσπέρασμα, αν και λόγω του e-CVT κιβωτίου στην πλήρη επιτάχυνση εμφανίζει αυξημένο θόρυβο και ένα χαρακτηριστικό βουητό.
Τράβηγμα από χαμηλά και πολιτισμένη λειτουργία εμφανίζει ο 1,2 Puretech turbo, που στην περίπτωση του Citroen C3 έχει 110 άλογα. Το C3 έχει την υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Από τα άλλα μοντέλα με συμβατικό σύστημα κίνησης, C3, Corsa και 208 ξεχωρίζουν στην πλούσια ροπή των 205 Nm και τα 100 άλογα (110 άλογα στο C3) από τον 1.200άρη PureTech, όντας τα πιο αποτελεσματικά σε ένα προσπέρασμα και εκμεταλλευόμενα καλύτερα το 6τάχυτο πυκνής κλιμάκωσης κιβώτιό του και παρουσιάζουν πολύ καλή απόκριση χαμηλά και κρατώντας χαμηλά την κατανάλωση κάτω από τα 6,5 λτ./100 χλμ..
Από την πλευρά του, το i20 στηρίζεται στον τρικύλινδρο τούρμπο 1,0 λτ., T-GDI τεχνολογίας smartstream ο οποίος αποδίδει 100 ίππους με 175 Nm ροπής. Χωρίς να είναι το ίδιο πολιτισμένο σε λειτουργία, αλλά αρκούντως ελαστικό στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, το μοτέρ δείχνει επαρκές για το κορεάτικο μικρό. Ωστόσο η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου το καθιστά πιο αργό στις ρεπρίζ, χωρίς μάλιστα όφελος στη μέση κατανάλωση που είναι η πιο «τσιμπημένη» και κυμαίνεται γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ.. Σημαντικό στοιχείο πάντως ότι και τα 5 μοντέλα, λόγω χαμηλών ρύπων, δεν πληρώνουν τέλη και έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο.