Οδική συμπεριφορά: Το καθένα με τον τρόπο του
42.448 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2023)
5 Φωτογραφίες »
Ευχάριστη οδηγική αίσθηση δίνει το Opel Corsa, η ανάρτηση του οποίου φιλτράρει με άνεση τις ανωμαλίες του δρόμου.
Και τα 5 best sellers του συγκριτικού διαθέτουν εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης στην οδήγηση. Καθένα, βέβαια, έχει τις δικές του οδηγικές προτεραιότητες, για αυτό και παρατηρούμε διαφορετικές αρετές στα σημεία.
5 Φωτογραφίες »
Το Peugeot 208 συνδυάζει την ευχάριστη οδηγική αίσθηση με την άνεση που προσφέρει η απορροφητικότητα της ανάρτησης.
Λόγου χάρη, στο Citroen C3 είναι εμφανής η στόχευση στην άνεση, η οποία πιστοποιείται από την μαλακή ανάρτηση που αποσβένει τις ανωμαλίες. Αναπόφευκτα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό προκαλεί αυξημένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές, με το ESP παρεμβαίνει έγκαιρα όπου χρειάζεται. Το συγκεκριμένου ατού σε συνδυασμό με τα δυνατά και αποτελεσματικά φρένα διατηρούν ακέραιη την αίσθηση σιγουριάς στους επιβάτες του γαλλικού μικρού, το οποίο δεν είναι τόσο ευέλικτο στην πόλη όσο περιμένεις (κύκλος στροφής 10,9 μ.).
Δυνατά είναι και τα φρένα του i20 (έχει κορυφαία τιμή στο φρενάρισμα πανικού από τα 100 χλμ./ώρα με 36,5 μ.) με το κορεάτικο μικρό να αφήνει σε γενικές γραμμές ένα δυναμικό οδηγικό αποτύπωμα. Μπορεί να μην έχει το τιμόνι που θα θέλαμε, ωστόσο η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει σημαντικά τις κλίσεις, δίνει στιβαρότητα στον ανοιχτό δρόμο και το κρατά «προστατευμένο» από τους πλευρικούς ανέμους.
Ευχάριστη οδηγική αίσθηση δίνει το Opel Corsa, η ανάρτηση του οποίου φιλτράρει με άνεση τις ανωμαλίες του δρόμου (πάντως τα έντονα «κατσαρά» σημεία του δρόμου θα τα αντιληφθούν οι επιβάτες του), χωρίς να είναι χαλαρή ή πλαδαρή στην γρήγορη οδήγηση με το… γαλλο-γερμανικό μικρό να παρουσιάζει ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά.
Το Peugeot 208 συνδυάζει την ευχάριστη οδηγική αίσθηση με υψηλή ποιότητα κύλισης. Η ανάρτησή του απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με το γαλλικό μικρό να δείχνει ευχάριστα ανάλαφρο, με «αέρινο» πάτημα και δυναμική κατευθυντικότητα. Ειδικά στη συγκεκριμένη έκδοση, ο κινητήρας βοηθάει στην ανάδειξη αυτών των χαρακτηριστικών. Ταυτόχρονα, η ποιοτική κύλιση στον δρόμο εξασφαλίζει την πιο ήσυχη καμπίνα ανεξαρτήτως ταχύτητας.
Το Yaris από την πλευρά του διαθέτει ένα all-around προφίλ, όντας ιδιαίτερα ευέλικτο (κύκλος στροφής 9,8 μ.) μέσα στην πόλη με την άνεση και την ευκολία οδήγησης να τονίζονται από το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο. Η ανάρτηση φιλτράρει πολύ καλά τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ η πλατφόρμα του έχει συνεισφέρει στη δημιουργία ενός πιο νεανικού οδηγικού χαρακτήρα, με ουδέτερες αντιδράσεις και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.
Σελίδα 1 | Η κόντρα των best sellers μικρών: Opel Corsa, Toyota Yaris, Citroen C3, Peugeot 208 ή Hyundai i20; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Ποιοτικό προβάδισμα για το 208, χωροταξικό για το i20 |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Βασιλιάς οικονομίας το Yaris Hybrid |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Το καθένα με τον τρόπο του |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |